---> Оригиналния е с размери:

Thickness: 41 mm
Inner Diameter: 17 mm
Outer Diameter: 60 mm
Вариантите за заместване с плътен----->
1) Втулка носач Опел Астра Ф:

Thickness: 58 mm
Inner Diameter: 16 mm
Outer Diameter: 60 mm
2)Втулка носач Опел Омега А:

Width: 69,5 mm
Inner Diameter: 16 mm
Outer Diameter: 60 mm
3) Втулка носач Форд Мондео 2:

Width: 45,5 mm
Inner Diameter: 12 mm
Outer Diameter: 60 mm
Вижда се по размерите,че външния диаметър на 3-те заместителя е еднакъв,демек там работа няма да има. Най ми харесва като форма и вариант за заместване втулката от 3) Форд-а,но въпроса ми е ,има ли вероятност при обработка(разстъргване на отвора от Ф12 на Ф16) гумата да се отлепи от втулката заради температурата?
При варианти 1) и 2) от опела,вътрешния диаметър на втулките не е нужно да се увеличава,защото на Ф16 идеално ще пасне и без онези металните втулки ,които се набиват в оригиналния тампон. Но идва въпроса и при тях,как би се отразила обработка на струг по дължината на вътрешната втулка ,за да се намали до 41мм. Като вариант за скъсяване само на втулката ,май повече ми харесва от Омега.
Дайте някакви коментари,предпочитам от хора ,които са правили нещо подобно ,лаиците и дървените философи да си спестят коментарите......