в маслената магистрала,при условие че цедката на маслената помпа е цяла.В резултат на по горното маслото не стига до коляновия вал,като на 4ти цилиндър положението беше направо заварен колянов вал





в маслената магистрала,при условие че цедката на маслената помпа е цяла.В резултат на по горното маслото не стига до коляновия вал,като на 4ти цилиндър положението беше направо заварен колянов вал






2часа си играхме докато изкараме тези неща от маслената магистрала.Но най интересното предстоеше,днес при почистването на капака на блока,там където се закрепва маслената помпа,на по старите модели форд бусове е с 3 болта и какапа е с три дупки,но,този капак е от по новите модели и има още 2ве дупки отгоре и милите хорица,са решили да ги запушат с течен метал и сликон
Просто незнам какъв мозък е родил тази блестяща идея.Утре ще приложа снимка за какво иде реч
Алфа 156
Важно е наистина да не се прекалява с мазането на силикона.И защо всички са така настроени лошо към Италианските автомобили та калпави майстори има навсякъде по света дори и в Германия където преобладават много Турски емигранти,купете си от Германия кола карана от Турчин и си мислете че всичко по нея е немско
Никой без пари няма да ви даде хубава кола с екстри нито Италианец нито Германец 

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта