
Първо се налива добавката в охладителната система със стария антифриз, и колата трябва да работи около 10-30 минути в работна температура. След това се източва бозичката която се е образувала и се налива вода, за да се отмият остатъците от добавката.
Като по принцип е хубаво да се махне термостата, за да може да циркулира навсякъде. Но аз нямах къде да го направя това и просто изчаквах да загрее колата, след това като се включи два пъти перката спирах мотора и го източвах от един от маркучите. След което пак нови 5 литра вода пак докато загрее. Процедурата на мен ми глътна около 80 литра вода докато се избистри и изчисти мотора отвътре(имам точни цисла понеже носих 10 литровите туби от 4-тия етаж

След което реших да почистя и самото казанче понеже изглеждаше като марсиански пейзаж:


За да почистя тази иначе живописна гледка


Като преди това трябваше да се затворят всички отвори на казанчето:

След като се сложат вътре солта и разредителя се друса поне около 5 мин без спиране. А количеството сол което аз лично използвах е малко по-малко от половин пакет, за коресилина важи същото малко над половината от шишето остана.

И след танца с казанчето се получи следното:



След което само остана почистването на малкото мунщуче и монтирането на казанчето. И пълненето на новия антифриз и разреждането му с вода.

И след всичко най-накрая потече синя течност


Крайния резултат налице:

В крайна сметка за малко по-малко от ден, казанчето светна и системата е промита и чиста.