Привет колеги, реших да сложа малко снимков матерал от разглобяването на пасажерската ми врата на пасата Б4 и прехвълянето на оборудването и на другата врата, която взех необорудвана. Надявам се да съм в правилния раздел и дано съм бил полезен на колегите които им се налага някаква подобна интервенция с вратата.
Така изглеждаше огънатата врата на пасата ми (колата е доста мръсна, но след смяната последва и измиване)
Започваме да разглобяваме вратата, като се развиват 6-те винтчета с кръстата отверка, които се намират отстрани на кората, показани с червените стрелки, а с червеното кръгче трябва да развиеме палеца с който отключваме вратата. Трябва и да махнеме пластмасатау която се намира на самата дръжка. махането става с подпъхване на малка отверка отдолу и малко усилие да отщипете щипките които я държат.
На тази снимка съм показал с червените стрелки къде се намират 2-те винтчета които също държат кората на вратата. След като се развият и те, издръпваме кората към нас и след това я повдигаме леко отдолу да се откачи от щипките.
Тука вече се вижда, че кората е свалена
Сваляме колоната от вратата. Първо се развиват 4-те винтчета с кръстата отверка които съм оградил с червено и след това оградените във зелено 3 кръстати винтчета. Но като се замисля може и директно да се развият 3-те винтечта оградени в зелено (аз съм си ги разглобил всичките поотделно)

Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMY 2009
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMY 2009
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Продължение-1 ...
Вече колоната е свалена. Показал съм от къде се свлая и огледалото (3-т винтчета оградени в червено). При мен огледалото е електрическо и не е със жила
След като внимателно сме свалили стиропорената подложка под кората започваме да разкачаме буксите. С червено кръгче съм оградил буксите за ел.огледалото, с жълто кръгче е буксата на колоната, с лилаво кръгче е буксата на копчето за ел.прозореца, със зелено кръгче е буксата на дръжката на вратата и със синьо съм отбелязал букстата която е за машинката за централното заключване. Зад ламаринката отдолу на машинката е свръзано и вакумното маркуче коте осе вади внимателно със издърпване, когато сме освободили машинката за центаралното от двете винтчета на които се държи
Тук се виждат разкачените букси. С черевно кръгче съм отбелязал ръчката за отваряне на вратата, коята се маха като се плъзне напреде и излиза от каналчетата, в които се намира.
Вече се вижда тук на снимката съ с зеленото кръгче съм отбелязал откъде се освобждава дръжката от винтчето, което е с обратна резба за да може да се свали. Затварщия механизъм се сваля посредством 2 винтчета които се намират под капачето, което съм забаривл да сваля и да снимам след това. Механизма се сваля като се издърпва навън
След като сме разкачили кабелите, се захващаме да сваляме машинката на централното, която е захваната с 2 винтчета които се отхлабват само и машинката се измъква с приплъзване, със синьо съм отбелязал отворите през които се развиват двата болта които държат прозореца към механизма. Болточетата които държат механизма на ел. прозореца са 6 броя отбелязани в зелено. Изваждането на механизма не е трудно. Трябва да се махне старничния водач който води механизма, намира се на лайстната къде е захванат прозореця отдясно той се маха с голяма отверта и малко сръчност. Със жълто съм отбелязал откъде се развиват винтчетата за сваляне на стопера на вратата от към купето е с ключ 13 отгоре и ключ 10 отдолу, а откъм врата са две винтчета и се вади откъм вратата. Буксата на ел.механизма се вади като се извади нагоре пластмасата и след това се издръпа напред.
Вече колоната е свалена. Показал съм от къде се свлая и огледалото (3-т винтчета оградени в червено). При мен огледалото е електрическо и не е със жила
След като внимателно сме свалили стиропорената подложка под кората започваме да разкачаме буксите. С червено кръгче съм оградил буксите за ел.огледалото, с жълто кръгче е буксата на колоната, с лилаво кръгче е буксата на копчето за ел.прозореца, със зелено кръгче е буксата на дръжката на вратата и със синьо съм отбелязал букстата която е за машинката за централното заключване. Зад ламаринката отдолу на машинката е свръзано и вакумното маркуче коте осе вади внимателно със издърпване, когато сме освободили машинката за центаралното от двете винтчета на които се държи
Тук се виждат разкачените букси. С черевно кръгче съм отбелязал ръчката за отваряне на вратата, коята се маха като се плъзне напреде и излиза от каналчетата, в които се намира.
Вече се вижда тук на снимката съ с зеленото кръгче съм отбелязал откъде се освобждава дръжката от винтчето, което е с обратна резба за да може да се свали. Затварщия механизъм се сваля посредством 2 винтчета които се намират под капачето, което съм забаривл да сваля и да снимам след това. Механизма се сваля като се издърпва навън
След като сме разкачили кабелите, се захващаме да сваляме машинката на централното, която е захваната с 2 винтчета които се отхлабват само и машинката се измъква с приплъзване, със синьо съм отбелязал отворите през които се развиват двата болта които държат прозореца към механизма. Болточетата които държат механизма на ел. прозореца са 6 броя отбелязани в зелено. Изваждането на механизма не е трудно. Трябва да се махне старничния водач който води механизма, намира се на лайстната къде е захванат прозореця отдясно той се маха с голяма отверта и малко сръчност. Със жълто съм отбелязал откъде се развиват винтчетата за сваляне на стопера на вратата от към купето е с ключ 13 отгоре и ключ 10 отдолу, а откъм врата са две винтчета и се вади откъм вратата. Буксата на ел.механизма се вади като се извади нагоре пластмасата и след това се издръпа напред.
Последна промяна от ivanveltchev на Пон 07 фев 2011 22:29, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMY 2009
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Продължение-2 ...
Вече сме савлили всичко от вратата. Прозореца се сваля като е откачен от омеханизма посредством двата болта и лайстана коятго се намира в ограденот ос черевно място се махне и прозореца се издръпва нагоре и излиза от вратата. Кабелите от снопа който влиза във вратат се махат внимателно през отвора. Няма проблем всички букси излизат без проблем от там, но по внимателно за да не перкъснеме вакумното маркуче или някой кабел. Във делено съм отбелязал къде се намират двата винта, които дръжат вратата. Винтовете са торкс Т45. Като се развият и врата остава в ръцете ви
Тека се вижда вече свалената врата
Сглобяването на другата врата става по обратния ред. След като сте я разглобили няма начин да не се сглоби другата врата. Ето го крайния вариант на закачена и сглобена врата. Единствено ме измъчи реглажа на вратата, но зесега съм го натъманил, но според мене може да се иска още в реглажа й.
След като сме свършили всичко това вечерта с наслада може да се пийне ракийката с мезето.
Надявам се да съм бил полезен на колегите. Поздрави!
Вече сме савлили всичко от вратата. Прозореца се сваля като е откачен от омеханизма посредством двата болта и лайстана коятго се намира в ограденот ос черевно място се махне и прозореца се издръпва нагоре и излиза от вратата. Кабелите от снопа който влиза във вратат се махат внимателно през отвора. Няма проблем всички букси излизат без проблем от там, но по внимателно за да не перкъснеме вакумното маркуче или някой кабел. Във делено съм отбелязал къде се намират двата винта, които дръжат вратата. Винтовете са торкс Т45. Като се развият и врата остава в ръцете ви
Тека се вижда вече свалената врата
Сглобяването на другата врата става по обратния ред. След като сте я разглобили няма начин да не се сглоби другата врата. Ето го крайния вариант на закачена и сглобена врата. Единствено ме измъчи реглажа на вратата, но зесега съм го натъманил, но според мене може да се иска още в реглажа й.
След като сме свършили всичко това вечерта с наслада може да се пийне ракийката с мезето.


Надявам се да съм бил полезен на колегите. Поздрави!
- reddevil
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград / Варна
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Нещо май не са оцелили кода на боята. 

- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Колега,как я регулира?
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMY 2009
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Колега reddevil като взимах вратата гледахме на другия пасат кода на боята и пишеше същия като моя, но явно или моята или на другата б4-ка нещо имало интеревции по боята иначе кодовете са същите. На снимката изглежда много фрапираща разликата, но като се гледа навън е не се забелязва така фрапиращо.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 22:49
- Автомобил: VW Cross Touran
- Двигател: BMY 2009
- Местоположение: София (Младост/Банкя)
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
Колега orbital регулирането на вратата и мен ме озори, даже по едно време толкова се бях нервирал, че мислех да я зарязвам. Като сложих вратата и я оставих на старите белези като я поливах вратата течеше отгоре и нямаше начин да я оставя нерегулирана. В крайна сметка реглажа става като вратата се движи напред или назад по пантите не голям хода, при мене лично за да не тече вратата трябваше да я прилепя плътно към купето /в крайно положение на пантата, но не към сгъвката, а обратно/, но в момента като се погледне вратата се вижда че не седи в една равнина с калника, а леко по навътре, но няма начин иначе тече. Пуснах тема в раздел "passat" за реглажа на вратата, но никой не е писал точно как става тоя реглаж дали има някъв трик.
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Свляне пасажерска врата на пасат Б4 и замяна с друга ...
ivanveltchev написа:Колега orbital регулирането на вратата и мен ме озори, даже по едно време толкова се бях нервирал, че мислех да я зарязвам. Като сложих вратата и я оставих на старите белези като я поливах вратата течеше отгоре и нямаше начин да я оставя нерегулирана. В крайна сметка реглажа става като вратата се движи напред или назад по пантите не голям хода, при мене лично за да не тече вратата трябваше да я прилепя плътно към купето /в крайно положение на пантата, но не към сгъвката, а обратно/, но в момента като се погледне вратата се вижда че не седи в една равнина с калника, а леко по навътре, но няма начин иначе тече. Пуснах тема в раздел "passat" за реглажа на вратата, но никой не е писал точно как става тоя реглаж дали има някъв трик.
И аз се зоря с реглажа на моите врати.Докарал съм ги да не текат , но едната малко трудно се отваря ,а другите не стоят като хората .С две думи съм се отказал вече от интервенций по тях

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта