В крайна сметка ми омръзна да ми тропа всичко по колата и да скърца ужасяващо на всяка неравност по пътя.
По идея на колеги си купих лента за оплътняване на дограма (6м за дървена дограма за около 5лв. от Бриколаж).Последва тотално разкостване на колата (сваляне на тапицериите на вратите,сваляне на всичките кори отзад и т.н.)
Като за начало се сваля горната част от тапицерията на вратата (при мен поне са на две части).След това без да разлепвам лентата я натъпквам в процепа в канала,където влиза другата тапицерия.След това си се слага тапицерията и е важно да се стегнат добре винтовете като се започва с тези за дръжката и след това се завинтват другите отстрани.Ако вратите имат отстрани такива падащи страници (аз там имам говорители ама е преправяно) и там се прави същото упражнение като се сваля вътре една пластмаса (седи точно над механизма за отваряне на въпросното) понеже тя скърца много сериозно по принцип.Следва същото упражнение със задните врати.След това задната част на купето - може да се разглоби ама после се сглобява много трудно.Затова практикувах друго - направо тъках лентата между двете пластмаси навсякъде,където лягат една върху друга.След това доста здраво притягане на релсите на щората.Ефекта е значителен.Засега не ми остана време да се занимая и с колонките мвжду вратите и отзад покраи задната врата ама като се преборя и с тях ще кажа какво се е получило.
Успех!
Обезшумяване на скърацнията по неравности на В3 комби
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За съжаление се бях омърлял до уши (още преди да започна да се знаимавам с това) и нищо не съм снимал ама мога да обеснявам до безкрай на който желае да се занимава
Иначе се отказах да слагам от същото отстрани на рамките на вратите защото скърцането е минимално а разглобяването - много трудоемко и ще стане много грозно (затова си мисля с топъл силикон или нещо подобно ама така,че да не се вижда).

Иначе се отказах да слагам от същото отстрани на рамките на вратите защото скърцането е минимално а разглобяването - много трудоемко и ще стане много грозно (затова си мисля с топъл силикон или нещо подобно ама така,че да не се вижда).
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дано не те разочаровам колега, ама с тоя уплътнител май не става...
И аз слагах от него миналата година, много си играх, имаше супер ефект но за кратко... После постепенно се разкапа, в смисъл самозалепващата част (лепилото) на уплътнителя стана лигаво и лепкаво, самия уплътнител се размести, а като го махнах остана лепкаво и гадно и не се чисти даже с коресилин.
Не знам дали от жегата (едва ли - и по прозорците е горещо), или от контакта с пластмаси и метал, но много гадно стана.
Иначе беше същия, с червената опаковка дето го има в 3-4 вида профили...

И аз слагах от него миналата година, много си играх, имаше супер ефект но за кратко... После постепенно се разкапа, в смисъл самозалепващата част (лепилото) на уплътнителя стана лигаво и лепкаво, самия уплътнител се размести, а като го махнах остана лепкаво и гадно и не се чисти даже с коресилин.

Иначе беше същия, с червената опаковка дето го има в 3-4 вида профили...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Има една тема "нещо ми тропа по задната врата на Г2".Там се разчепква темата извън тези "мечтателски"врътки със шумойзолаций и не знам си кво си/тва нещо да го направиш както трябва ти трябва мнооог време и пари/.По голяма част от шумовете идват от износването на механизма за затваряне и последващите вибраций на врата,вибрацийте в касетофона и таблото.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе поне моите впечатления от пасат 3-ка комби са че основното тропане идва отзад, от багажника. Отпред малко неща могат да се разтропат, и се оправят относително лесно, освен ако са вследствие на изпочупени пластмаси.
Отзад тропат най-вече:
- капачетата дето закриват достъпа до фенерите на самата врата - трябва да се подложи нещо, напр. кече;
- самата задна кора - държи се в средата на защипки, които се чупят. Решението е дърводелско, но ефективно - има възможност да се залепят държени трупченца там точно до защипките между двата слоя на вратата, и после с черни винтчета за дърво (например от тези за гипсокартон) кората да се хване за трупчетата, през вътрешната ламарина. Здраво е, и лесно се разглабя ако се наложи;
- двата капака на отделенията за багаж зад калниците - и там трябва да се залепят някак кечета. Отделно е възможно да има паднали неща под пластмасовите дъна на тези отделения;
- отчасти облицовката на багажника се държи от някакви дебилно измислени ламаринени "гайки" - трябва да се изхвърлят, върху щифта да се нареже нормална резба и да се сложи нормална гайка със федерка и шайба.
- щората (ако я има), и особено крепежа й, който точно в края е идиотски захванат;
- може да вибрират металните капаци под мокета - оригинално има кечета, но след 10-15 години малко е останало от тях.
- всички боклуци, части и инструменти в багажника.
Това е голям проблем защото тропат дори и да са в кутия. Принципен недостатък на комбитата.
- тонколонките отзад (ако има).
Отзад тропат най-вече:
- капачетата дето закриват достъпа до фенерите на самата врата - трябва да се подложи нещо, напр. кече;
- самата задна кора - държи се в средата на защипки, които се чупят. Решението е дърводелско, но ефективно - има възможност да се залепят държени трупченца там точно до защипките между двата слоя на вратата, и после с черни винтчета за дърво (например от тези за гипсокартон) кората да се хване за трупчетата, през вътрешната ламарина. Здраво е, и лесно се разглабя ако се наложи;
- двата капака на отделенията за багаж зад калниците - и там трябва да се залепят някак кечета. Отделно е възможно да има паднали неща под пластмасовите дъна на тези отделения;
- отчасти облицовката на багажника се държи от някакви дебилно измислени ламаринени "гайки" - трябва да се изхвърлят, върху щифта да се нареже нормална резба и да се сложи нормална гайка със федерка и шайба.
- щората (ако я има), и особено крепежа й, който точно в края е идиотски захванат;
- може да вибрират металните капаци под мокета - оригинално има кечета, но след 10-15 години малко е останало от тях.
- всички боклуци, части и инструменти в багажника.


- тонколонките отзад (ако има).
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
И да не забравяме и самата пета вратя, че и тя бая си лумбурка, за целта е добре да се сменят амортесеорите и и може би заключващия механизъм малко да се предърпа напред. Много интерсно при мерцедес тоя проблем с петата врата са го решили като затвориш вратата и нещо като вакум я претегля допълнително.
Но дунапренените лентички вършат много добра работа:)
От няколко седмици съм оплътнил почти всички пласмаси отзад дето контактуват помежду си , и трябва да призная че има ефект!
Но дунапренените лентички вършат много добра работа:)
От няколко седмици съм оплътнил почти всички пласмаси отзад дето контактуват помежду си , и трябва да призная че има ефект!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За тампоните - не ми се е налагало да ги пипам, но имах колега който изобщо нямаше - вратата се държеше само на ключалката, която се разби много бързо. Помня че беше описвано по книгите как се регулират, май се вадеха за целта.
А за ключалката - при мен въпросното клинче (то е на края на това заостреното дето е на вратата) се износи и почна да се появява страничен луфт. При странично клатене на колата вратата видимо мърдаше налява надясно.
Единственото което измислих беше да преместя едната част на ключалката малко встрани, та при затваряне да се "запъва". Засега действа. Иначе трябва ново "клинче", ама дали се продава незнам.
А за ключалката - при мен въпросното клинче (то е на края на това заостреното дето е на вратата) се износи и почна да се появява страничен луфт. При странично клатене на колата вратата видимо мърдаше налява надясно.
Единственото което измислих беше да преместя едната част на ключалката малко встрани, та при затваряне да се "запъва". Засега действа. Иначе трябва ново "клинче", ама дали се продава незнам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта