
Така сега прилагам подробен снимков материал в какво състояние са били, как точно ги оправи той и финално как изглежда.
Снимки на нагънатите прагове:







Десния праг не беше толкова зле, но левия беше много смачкан навътре, както се вижда от снимките.
Започнахме с почистване на каналите, доста мръсотия, кал и боклуци излезнаха оттам. Откачихме декоративните лайстни (държат се на няколко болта) и под тях вече се виждат праговете (За моя радост, лайстните ми са незасегнати външно. Знае си германеца работата.)

След това включените инструменти бяха няколко крика, дървена дъска, една доста стабилна греда, гаечен ключ и едни крокодилски клещи. Започна се със закачането на крокодила към гредата и към края на подгънатия праг, после идва един крик върху гредата и се опира една дъска на носача, която се бута от крика, така колата се надига, а прага взе, че почна да се изправя за мое успокоение.
Цялата процедура се повтаря, като клещите се местят през малко разстояние, докато не минат през целия праг. Лош недостатък е, че ако няма декоративни елементи по прага, ще трябва да се минава и през боя, понеже, клещите при стискането доста свалят боята. При моя случай, имам пластмасова лайстна и тя закри ожуления праг



Ето пълни снимки на работния процес:











Ето и финалния резултат, от който съм доволен, даже получих и почерпка от него.





Като цяло не е сложна процедура, просто трябва добра ръка, малко инструменти и опит как да не продъним пода, да не преобърнем колата и да не се изръси 1 тон върху майстора. Надявам се темата да е полезна,за някой новак в тенекиите и се чуди как да оправя такива проблеми, причинени от глупост
