Какъв е механизма за поставяне на накрайник на жило, трябва да е много яко, защото ще е в ел. джама на колата. Колебая се между смачкване на гайка и след това запояване и метода на колегата znainainai с олово и киселина.
Има ли фирми, който запресоват такива неща?
Поставяне накрайник жило
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поставяне накрайник жило
Аз успях успешно да си оправя машинката на стъклото. Купих си жило 2,2 мм (оригиналното е 1,9), изрязах 4 парченца с дължината на старите пъпки от дълъг болт М6 там където няма резба и е гладък и ги пробих с бургия 2,5 мм. След това започнах да редя всичко на новото жило като след нанизването на новото цилиндърче го сплесквах на менгеме толкова колкото жилото леко да се смачка и да се разбриде леко. След това с колфон и тинол запоих и от двете страни за да стане още по здраво и да не се разбриде жилото. Накрая мериш и пилиш за да легнат новите пъпки във водачите и дупките на ролката. За съжаление снимки не съм правил, но се надявам, че съм ти бил полезен 

- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поставяне накрайник жило
Точно така
И става цилиндърче. Важно е обаче да не прекаляваш със сплескването- няма смисъл, а и стената се изтънява. Когато го сложиш на жилото го стискаш на менгемето, но само веднъж и не го въртиш повече да го стискаш другаде
След това с поялника отстрани и си готов.


Re: Поставяне накрайник жило
а като дължина на колко го отряза болта? при мен няма място повече да кажем 3 мм максимум, защото се завира в ролката на моторчето там. А твойте прозорци ел ли са
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поставяне накрайник жило
Да, с ел. стъкла съм. Правил съм си шоф. стъкло по описания начин преди половин година, така че не мога да ти кажа с точност размера, но си беше около 5мм, не по-малко. Мисля че разстоянието трябва да е повече от 3мм и в ролката и във водачите. Кажи какво жило мислиш да ползваш, защото ако е по дебело има и още неща да се предвидят...
- dsg1980
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Поставяне накрайник жило
лустерклема също става!
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Поставяне накрайник жило
Всички методи които описвате с разни чукове и гайки нараняват жилото, отслабват го и се къса след време. Що жила на моторетките като млад съм правил и имам опит в това.. Пробвал съм всичко. Става така, но не е надеждно. С лустерклема пък въобще, трябва жестоко стягане на малките винтчета и пак приплъзва с времето... Най-добре си е специалния накрайник за жила на велосипедни или мотоциклетни спирачки с чашковидна форма. Купувате си по-дебеличък тинол (над 2мм)и някой по-мощен поялник (100-200W) и с малко флюс за запояване правите истинската работа... Почиствате жилото с шкурка на мястото където ще е чашката с олово, мажете с флюса и заливате с тинол чрез поялника. Не е никак сложно, но пък е почти вечно.
http://eshop-gorgona.com/nakrainik-za-jilo-24-387.html

Re: Поставяне накрайник жило
Mihailov78 написа:Всички методи които описвате с разни чукове и гайки нараняват жилото, отслабват го и се къса след време. Що жила на моторетките като млад съм правил и имам опит в това.. Пробвал съм всичко. Става така, но не е надеждно. С лустерклема пък въобще, трябва жестоко стягане на малките винтчета и пак приплъзва с времето... Най-добре си е специалния накрайник за жила на велосипедни или мотоциклетни спирачки с чашковидна форма. Купувате си по-дебеличък тинол (над 2мм)и някой по-мощен поялник (100-200W) и с малко флюс за запояване правите истинската работа... Почиствате жилото с шкурка на мястото където ще е чашката с олово, мажете с флюса и заливате с тинол чрез поялника. Не е никак сложно, но пък е почти вечно.
http://eshop-gorgona.com/nakrainik-za-jilo-24-387.html
тези накрайници също ги гледах, но според мен те са с единствена цел да не се разплете жилото- т.е. те са в края на челюстите, а не на ръчката, защото там си има фабрична пъпка. Така поне си мисля аз, а и вместо този накрайник мога да сложа всичко, на което ще хване тинола. Засега съм се спрял на метода- оригиния накрайник го разпробивам от жилото, слагам го на новото и с поялник 250 вата и киселина го запоявам на новото жило. Също смятам, че с лустер клема няма да издържи, дорид а издържи във всеки момент може да натисна копчето и джама да не се вдигне, а навън да вали сняг и да е -20... Просто без запояване не виждам как ще стане.... каквото и да има на края си жилото
Re: Поставяне накрайник жило
Днес свърших тази работа- използвах гайка от спица, без дори да я стискам, само запояване. Първо с киселина почистих мястото на жилото, после сложих тинол, после почистих гайката пак с киселина и запоих като пич. Стана супер.
Благодаря на всички за идеите!
Благодаря на всички за идеите!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта