Идеята е следната:
2рата камера на карбуратора се отваря при Х обороти,в движение ,а на място всичко става прекалено мудно!Да не кажа,че за да се отвори цялата 2ра камера на място,трябва регулатор поне 3-4секунди.
В колата има 2 вида вакуум.Един над и един под дросела.Този над дросела е нищожен сравнение с този под дросела.Значи ни трябва вакуум под дросела.Речено сторено!Взимаме вакуум от сервото.Идва обаче проблема с високите обороти и при студен старт става лошо.Затова на смукача отстрани(охлюва) има място за датчик.Заводският (този като на Илиян е термодатчик с посока и електроника) почти не се намира.Затова имах наличен датчик от Ford.Отваря при определена температура(около 60градуса на таблото).Няма посока ,но това не е проблем.След това след термодатчика трябва да сложим клапан да спира притока на постоянен вакуум към 2рата камера.За целта ползвах клапан от карбуратор Pierburg 2e2 (time switch valve).След това прекъсваме маркуча за 2рата камера и с един тройник слагаме вакуума от клапана.Цялата система и пускаме +,а на педала на газта слагаме копче,което да затваря масата,за да се отвори клапана и вакуума да тръгне към карба.
За по-големи изображения,натиснете на избраното от вас такова!
Ето нагледно:
Бутона и чопа на педала

Ето тук се вижда как съм го залепил и същевременно съм отнел около 5мм от самият чоп(изрязах го)

Краен резултат:

Ето сега вакуумите:

Както се вижда взимам вакуум от клапана за сервото,той отива в термоклапана(там се разпроби на фреза,защото датчика от форд с е по-голям диаметър) сложи се и се залепи с черен силикон на Victor Reinz.
От термоклапана в ел.клапана:

От ел. клапана към тройник ,който пресича 2рата камера:

Ток взех от бобината и я защитих цялата схема с предпазител от 5ампера,просто защото нямах по-малък,но ще сложа утре!
Ето идеята с видео клип:
YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=lgmeOy0vvX0
VBOX7
http://vbox7.com/play:a5b0e445dc
При НЕнатискане педала до пода,втората камера се отваря както е било досега.
Надявам се виждате разликата.Дано ви хареса и благодаря на всички(golfmk1 и stefan4o) за отделеното време и обсъждане на решение за проблема.