Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Golf 3 - 1996 ???

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Вто 06 дек 2005 16:59


Всичко казано до тук важи за Golf 2 …

Някой знае ли дали Golf 3 има релета за светлините ??? – или да правя и аз като Вас …




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 06 дек 2005 17:28


На моя Голф 3 нямаше, докато не се намеси ваското mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 07 дек 2005 10:50


Сложих 100ватовите крушки, но май много греят и ги махнах за сега.Като са с релета сегашните крушки светят почти два пъти по силно, голям е кеф, но по вереме на последното пътуване до София нещо се прецака поради неправилно избраното място за релетата :banghead:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 07 дек 2005 10:52


така,сега да ви питам аз за тези 100В крушки.като се сложат каква е вероятноста да се стопи рефлектора?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 07 дек 2005 12:32


Голяма е вероятността да се стопи инсталацията!
spam Имаш ли пожарогасител?


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Сря 07 дек 2005 17:36


[quote="NovobranecGT"]
Когато автомобила работи, напрежението в системата трябва да е около 13.5 волта, тогава халогенните крушки работят на 100%, но когато напрежението спада, спада и процента на светлината от крушките:
Волтаж / Работоспособност на крушката
12.825в(95%) / 83%
12.15в(90%) / 67%
11.475(85%) / 53%

Тази класация ( Волтаж / Работоспособност на крушката ) не трабва ли да започва със 100% за 12V и т.н. да намалява при по-ниски напрежения ?

Нали 12V е номиналното напрежение написано на лампите (не 13.5V) – би трябвало при 12V лампите да имат номинален светлинен поток = 100% ???

Поправете ме ако бъркам нещо ?!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 07 дек 2005 20:47


Май бъркаш :wink:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 08 дек 2005 22:42


NovobranecGT написа:Най-после и аз си "изплетох" ел инсталацийка за фаровете на Голфа.Понеже реших да сложа малко по-мощни крушки(2х100/90 Н4 и 2х100 Н3) всичките доработки са отпред в коша, защото ако нещо не издържи и почне да се топи да не стане мазало.Ползвам фабричната букса на единия фар за управление на релетата(2 ладовски, едното за къси, а другото за дълги), а плюса и минуса са директно от акумулатора.Снощи си направих малка разходка на дълги и както се очакваще пластмасата на бушона и гнездото му почнаха да се топят :( , а дори не успях да сменя едната крушка и остана 55 вместо 100.Кабелите преди и след бушона са доста дебели, после стават по-тънки, но баш в бушона удря топлината.Сега ще мъдря кви да ги преформям, за да не става така и къде е причината.
Някой ако има идея да казва :wink:
4овек..аз карам от 2години с кру6ки 100/90 и нямам никаки релета и проблеми никви....вярно Голф1 е ама,кво от това..се тая:)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 09 дек 2005 2:02


Аз открих кое се дъни в ел.инсталацията, ама ме притеснява това, че стъклата за нула време се нагряват, че кебапче да сложа ще се опече mhihi


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 09 дек 2005 9:24


NovobranecGT написа:Аз открих кое се дъни в ел.инсталацията, ама ме притеснява това, че стъклата за нула време се нагряват, че кебапче да сложа ще се опече mhihi

На поло 2F стъклата се нагряват много малко... вчрно и че са по-големи... но е факт с 100/90 крушки...
И релета има разбира се.


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Чет 22 дек 2005 7:39


Аз си сложих SilverStar - наистина вършат работа! Светлинния поток е по-плътен (наситен) и карат около 20 метра повече от другите! Малък недостатък са цената (13.50 лв/бр) и сравнително краткия живот - около 150 часа (на обикновените е около 350 часа). Преди да си сложите такива кружки обаче си премерете с волтметъра напрежението на фаровете - трябва да е около 13.5 V. Ако е по-ниско от 12.5 V мислете първо за релета, а после за лампи с +50% светлинен поток
Дано съм бил полезен на някой с тази информация.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 22 дек 2005 9:40


G3CL_AEE_1.6FI написа: Преди да си сложите такива кружки обаче си премерете с волтметъра напрежението на фаровете - трябва да е около 13.5 V. Ако е по-ниско от 12.5 V мислете първо за релета, а после за лампи с +50% светлинен поток

Дам, като цяло това е идеята на самата тема :D


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Чет 22 дек 2005 19:59


4овек..аз карам от 2години с кру6ки 100/90 и нямам никаки релета и проблеми никви....вярно Голф1 е ама,кво от това..се тая:)

На някой голфове фабрично са по-дебели кабелите,та хубаво е преди слагане на по-мощни крушки да се провери сечението на кабела(трябва да е поне 2 кв.мм.)


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Нед 02 апр 2006 13:48


Колги, някой да има представа каква е схемата на свтлините на Г3 и как могат да бъдат поставени релета? При мен явно го има тоз ипроблем с пада на напрежението директно през ключа и търся решение с релета, но не разполагам с подходяща схема. На Г3 са H1 лампите и схемите тук май не вършат работа :hmmmm


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 02 апр 2006 14:32


И за Н1 пак е същата схемата. Моите на пасата също са Н1 и съм си ги направил с релета. Сигурно и на двусекционния фар на голф 3 както и на пасат фаровете са с една букса. Аз използвах същата букса и само свързах по дебели кабели. Иначе схемата е същата.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта