
На тази снимка съм махнал главите и цилиндрите които също са отделни


Тук се вижда омасляването и горкия аксиален лагер, които също е здрав благодарение на маслото


Тук се виждат буталцата на които ще им сменям сигментите утре

Ето и притискателя измит с коресилин и газ (много се мъчих с изваждането на двигателя, като няма канал в гаража)

Ето го вече на вън. Накрая като се ядосах и го хванах и го дигнах на раце и го извадих не беше повече от 60-70 кила нищо, че е алуминиев блока.


Тук се вижда за какъв нагар говорим (от порядъка на 3-4 мм Ужас)


Това съм аз мръсен и сменям семерингата на кутията (Горд съм, че концепцията на двигателя и кутията са нещо средно между Бийтъл и Порше



Аз не съм он най-малките (190см. 90+ кила) но се събрах вътре!!!
п.п. Снимките са лоши защото са с телефона
2.п.п. Не съм снимал сичко защото бях много омазан на моменти, ковахме с баща ми феродо на диска и развивахме маховика да сменим семерингата на коляновия вал, но нямам снимки.