Това с нитоването на ламарина е приложимо само за клиамтик или обикновено парно,защото там калпите са на жила и няма луфтове в крайните си положения.При климатроник лапите се управялват от ел. моторчет и пластмасови предавки,по които с времето се получава луфт и клапите в крайно положение дрънкат

Аз бях с нитовани ламаринки на Пасат-а около 6 месеца и подивях от подрънкване,разглобих го и ги облепих с алуминиево фолио и заспа

(а бях натрескал много нитове по ламарината,за да държи плътно двете ламарини заедно) .
Иначе идеята не е лоша,но е трудоемко.Аз ползвам алуминиево самозалепящо се фолио,с което се облепят въздуховоди.Издържа до над 100 градуса,не се къса и ляга супер,ширината е чудесна за тези клапи и става перфектно.Клапите си остават лекички и не затормозяват механиката и не дрънкат в крайните положения
