Здравейте колеги!
До колкото знам алармата ми е Сатурн М3.
Въпроса ми е следния: Може ли алармата да прекъсва и затваря верига, въответно в заключено и отключено състояние?
Предполагам,че може ама не знам кои кабели са и точно как работи. Няма значение дали прекъсва плюса или минуса.
Въпрос за аларма Сатурн М3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
следващия ми въпрос
как точно работят, защото нещо не ми е ясно точно. ако някой може да ми обясни. искам когато алармата ми е деактивирана да захранва една схемичка, а като я активирам схемата да не е захранена.
Аз рових мерих, ама...... не ми се получава желания ефект.

как точно работят, защото нещо не ми е ясно точно. ако някой може да ми обясни. искам когато алармата ми е деактивирана да захранва една схемичка, а като я активирам схемата да не е захранена.
Аз рових мерих, ама...... не ми се получава желания ефект.

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
Има два черни кабела които излизат от кутията на алармата те са за блокировката като е активирана алармата разпадат веригата а като не е я събират 

- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
видях ги днес черните кабели и си помислих че да за диода, щото тръгват на някъде и не успях да ги проследя. тез дни ще се заровя пак и ще пиша.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
На Сатурн обикновено двата проводника за имобилайзера са кафяви на цвят!Какво точно искаш да управляваш,защото може да има и по-добър вариант за реализиране?
- stinbg
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
- Автомобил: Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
znainainai написа:Има два черни кабела които излизат от кутията на алармата те са за блокировката като е активирана алармата разпадат веригата а като не е я събират
Не съм сигурен дали това реле за прекъсване не се захранваше след подаване на контакт при включена аларма.
Иначе може да се ползва централното заключване за сигнал заключени врати (респ. задействана аларма). При електрическото заключване имаме постоянен сигнал + или - при отключени и заключени врати, който е достатъчен за да захрани реле/транзистор или схема.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
Сигналът не е постоянен,а трае около 0.7 сек и то само в момента на активиране/деактивиране!
- stinbg
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
- Автомобил: Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
Не говоря за сигнала от алармата, а за този от машинките за заключване на колата - според положението си те подават + или - постоянно.
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
замервал съм. към кабелите за централното има постояннен минус. в зависимост какъв сигнал подаваш, отключване или заключване, единия от двата става + за около секунда. мисля че почти всички аларми и централни работят на този принцип.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
И все пак какво искаш да управляваш(ако не е нещо секретно
)?

- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
правя една схема, която искам да работи само когато колата е отключена. мисля да я паля с дистанционно 

- stinbg
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
- Автомобил: Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
Всички електрически машинки за централно заключване работят с импулс от 0,7 сек както е писал колегата по-горе. Машинката в шофьорската врата обаче си има микроключета, които указват на блока за централно заключване в какво положение се намира машинката - това се прави за да може при заключване отвътре на шофьорската врата блока да разбере, че трябва да заключи и останалите машинки и това става, като задейства едното от двете релета управляващи всички машинки посредством импулс - схемата е простичка, нормално отворените контакти на двете релета са свързани към +, нормално затворените към -, а общия контакт е към двата кабела свързани с моторчетата в машинките. При задействане на едно от релетата, по съответния общ кабел тръгва + за гореспоменатите 0,7 сек понеже то се свързва с + на нормално отворения контакт. На другото реле понеже не сме подали нищо си имаме маса или (-). При подаване на импулс към другото реле става същото, но + вече тече по другия кабел и така сменяме посоката на моторчето във вратата, което откл. или заключва според тази посока.
Машинката на шофьора, бидейки по-умна от останалите притежава микроключета, указващи моментното състояние на машинката (отключена или заключена), като това става с подаване на + или - по един или друг кабел, та тези кабели имах предвид да ползваш за състоянието на колата (закл. или откл.). Не гарантирам, че при Полото е точно така.
Относно дистанционното палене - мисля, че е по-лесно да ползваш произведена за целта аларма, която го прави това палене в режим на охрана и при отваряне на врата, колата се гаси и се задейства сирена (за да не ти я откраднат). Виж примерно на http://bsm-bg.com/#/bg/Guide/id=InstructionFile инструкция за аларма МАХ.
Машинката на шофьора, бидейки по-умна от останалите притежава микроключета, указващи моментното състояние на машинката (отключена или заключена), като това става с подаване на + или - по един или друг кабел, та тези кабели имах предвид да ползваш за състоянието на колата (закл. или откл.). Не гарантирам, че при Полото е точно така.
Относно дистанционното палене - мисля, че е по-лесно да ползваш произведена за целта аларма, която го прави това палене в режим на охрана и при отваряне на врата, колата се гаси и се задейства сирена (за да не ти я откраднат). Виж примерно на http://bsm-bg.com/#/bg/Guide/id=InstructionFile инструкция за аларма МАХ.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за аларма Сатурн М3
LORD_OF_PAIN написа:правя една схема, която искам да работи само когато колата е отключена. мисля да я паля с дистанционно
Не е толкова просто!Датчик за положение скоростен лост,деактивирана аларма,дръпната ръчна(зимата)....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта