Въпрос за аларма Сатурн М3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Пет 16 ное 2012 16:10


Здравейте колеги!
До колкото знам алармата ми е Сатурн М3.
Въпроса ми е следния: Може ли алармата да прекъсва и затваря верига, въответно в заключено и отключено състояние?
Предполагам,че може ама не знам кои кабели са и точно как работи. Няма значение дали прекъсва плюса или минуса.




Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот snoopcar » Пет 16 ное 2012 17:11


От тук можеш да си изтеглиш упътването. :да:
http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=3


Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Пет 16 ное 2012 19:04


следващия ми въпрос
как точно работят, защото нещо не ми е ясно точно. ако някой може да ми обясни. искам когато алармата ми е деактивирана да захранва една схемичка, а като я активирам схемата да не е захранена.
Аз рових мерих, ама...... не ми се получава желания ефект.

Изображение


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот znainainai » Пет 16 ное 2012 19:54


Има два черни кабела които излизат от кутията на алармата те са за блокировката като е активирана алармата разпадат веригата а като не е я събират :wink:


Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Пет 16 ное 2012 20:06


видях ги днес черните кабели и си помислих че да за диода, щото тръгват на някъде и не успях да ги проследя. тез дни ще се заровя пак и ще пиша.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот pas1.8mi » Нед 18 ное 2012 16:17


На Сатурн обикновено двата проводника за имобилайзера са кафяви на цвят!Какво точно искаш да управляваш,защото може да има и по-добър вариант за реализиране?


Потребителски аватар
stinbg
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
Автомобил: Passat B6
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот stinbg » Нед 18 ное 2012 18:31


znainainai написа:Има два черни кабела които излизат от кутията на алармата те са за блокировката като е активирана алармата разпадат веригата а като не е я събират :wink:

Не съм сигурен дали това реле за прекъсване не се захранваше след подаване на контакт при включена аларма.
Иначе може да се ползва централното заключване за сигнал заключени врати (респ. задействана аларма). При електрическото заключване имаме постоянен сигнал + или - при отключени и заключени врати, който е достатъчен за да захрани реле/транзистор или схема.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот pas1.8mi » Пон 19 ное 2012 22:02


Сигналът не е постоянен,а трае около 0.7 сек и то само в момента на активиране/деактивиране!


Потребителски аватар
stinbg
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
Автомобил: Passat B6
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот stinbg » Вто 20 ное 2012 6:53


Не говоря за сигнала от алармата, а за този от машинките за заключване на колата - според положението си те подават + или - постоянно.


Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Чет 22 ное 2012 18:29


замервал съм. към кабелите за централното има постояннен минус. в зависимост какъв сигнал подаваш, отключване или заключване, единия от двата става + за около секунда. мисля че почти всички аларми и централни работят на този принцип.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот pas1.8mi » Чет 22 ное 2012 19:22


И все пак какво искаш да управляваш(ако не е нещо секретно mhihi )?


Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Чет 22 ное 2012 19:29


правя една схема, която искам да работи само когато колата е отключена. мисля да я паля с дистанционно :D


Потребителски аватар
stinbg
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
Автомобил: Passat B6
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот stinbg » Чет 22 ное 2012 20:03


Всички електрически машинки за централно заключване работят с импулс от 0,7 сек както е писал колегата по-горе. Машинката в шофьорската врата обаче си има микроключета, които указват на блока за централно заключване в какво положение се намира машинката - това се прави за да може при заключване отвътре на шофьорската врата блока да разбере, че трябва да заключи и останалите машинки и това става, като задейства едното от двете релета управляващи всички машинки посредством импулс - схемата е простичка, нормално отворените контакти на двете релета са свързани към +, нормално затворените към -, а общия контакт е към двата кабела свързани с моторчетата в машинките. При задействане на едно от релетата, по съответния общ кабел тръгва + за гореспоменатите 0,7 сек понеже то се свързва с + на нормално отворения контакт. На другото реле понеже не сме подали нищо си имаме маса или (-). При подаване на импулс към другото реле става същото, но + вече тече по другия кабел и така сменяме посоката на моторчето във вратата, което откл. или заключва според тази посока.
Машинката на шофьора, бидейки по-умна от останалите притежава микроключета, указващи моментното състояние на машинката (отключена или заключена), като това става с подаване на + или - по един или друг кабел, та тези кабели имах предвид да ползваш за състоянието на колата (закл. или откл.). Не гарантирам, че при Полото е точно така.

Относно дистанционното палене - мисля, че е по-лесно да ползваш произведена за целта аларма, която го прави това палене в режим на охрана и при отваряне на врата, колата се гаси и се задейства сирена (за да не ти я откраднат). Виж примерно на http://bsm-bg.com/#/bg/Guide/id=InstructionFile инструкция за аларма МАХ.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за аларма Сатурн М3

Мнениеот pas1.8mi » Чет 22 ное 2012 23:51


LORD_OF_PAIN написа:правя една схема, която искам да работи само когато колата е отключена. мисля да я паля с дистанционно :D


Не е толкова просто!Датчик за положение скоростен лост,деактивирана аларма,дръпната ръчна(зимата)....



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта