Здравейте колеги , въпросната кола ми попадна в ръцете преди 4 месеца има сантиментална стойност за мен.Количката е карбуратор 1043сс за това двигателченце дето има бяга супер много! Преди да я взема мислех за Голф но тя си дойде сама и реших да си я направя по мой вкус.Започнах с няколко задължителни за мен неща ( смяна на цялата спирачна система , ремъци , светлини ) Понеже работя в телевизията очите ми много се морят се реших за празниците да си подаря ксенон излезе ми 270 лева + монтажа и 1 година гаранция.Смених облицовката на седалките , боядисах кората която покрива багажника от шаблон пръснах логото на VW върху нея.Мисля да продължа с смяна на корите на вратите , смяна на тавана , поправка на броните.Ще продължавам да пиша в темата за това какво правя и да качвам снимки! Не знам дали уцелих раздела !
Ще качвам всичко което правя защото сравнение с другите модели точно за 2ф има доста малко информация във форума а според мен колата си заслужава!
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022
Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
дотук добре, само не можах да разбера какъв е тоя ксенон за 270лв. 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 12:49
- Автомобил: Vw Passat b5
- Двигател: 1.8 20v
- Местоположение: sofia
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
Корейски , колега Корейски
220 му е цената с монтажа ( за да ти важи гаранцията) става 270. Утре ще пускам още снимки на броните след като ги пипна

- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
До автора на темата : Абе,човек,как можа да го сложиш този корейски "ценон" на тая кола?!?Фаровете и не са предвидени за такава система.Като погледнеш срещу колата то тез обикновени фарове не могат по никакъв начин да насочат и концентрират светлинния лъч.Просто фаровете не са направени за така цел и пръскат светлината,откъдето можеш да бъдеш сигурен,че особено верчер ще те псуват по пътищата като караш!За тези коли това е една,как да кажа,смехотворна екстра - като на свинче звънче.Това мисля аз.
Иначе колата изглежда добре,успех с подобренията за напред!
Иначе колата изглежда добре,успех с подобренията за напред!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
И аз очаквам снимките с интерес, успех колега и браво за ентусиазма... 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
очакваме снимки как ще изглежда половера за напред
а относно ксенона наистина са те набутали , има колеги от форума които ги продават от порядъка 100-140 лева със 1 година гаранция

а относно ксенона наистина са те набутали , има колеги от форума които ги продават от порядъка 100-140 лева със 1 година гаранция

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 12:49
- Автомобил: Vw Passat b5
- Двигател: 1.8 20v
- Местоположение: sofia
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26014212
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26060313
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26060314
Броните малко пипнах така много по ме кефи видях го от другия модел на поло г 40 ! А относно ксенона си е въпрос на решение смисъл ,че както обясних очите са ми важни и като си тръгвам от работа ( обикновено снимаме на поне 30 км от София ) се товаря много ! А има голяма полза от ксенона много е доволно ! Иначе паричките... акъл море глава шамандура...
ПС: снимките са кофти ама един колега ми взе обективите и ... с телефон...
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26060313
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26060314
Броните малко пипнах така много по ме кефи видях го от другия модел на поло г 40 ! А относно ксенона си е въпрос на решение смисъл ,че както обясних очите са ми важни и като си тръгвам от работа ( обикновено снимаме на поне 30 км от София ) се товаря много ! А има голяма полза от ксенона много е доволно ! Иначе паричките... акъл море глава шамандура...
ПС: снимките са кофти ама един колега ми взе обективите и ... с телефон...
- moskovw
- Мнения: 488
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
колега нищо лично,добре си почнал но или темата не е за тук.или аз се бъркам ако е за "направи си сам" може и други колеги да покажат и най-важното да опишат какво и как са го направили
иначе продължавай ще следя развитието на ролото

иначе продължавай ще следя развитието на ролото



- stefan4o
- Мнения: 19289
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
200 лева за ксенон са последното нещо, което бих купил на кола модел 1991г. Можело е да ги инвестираш в далеч по-смислени неща по колата (абсолютно съм сигурен, че не е перфектна). Ама ти си знаеш де. Казваш важно е на теб да ти е светло, пък другите... 

- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
Кеф цена няма !!! Важното е да има желание. 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 12:49
- Автомобил: Vw Passat b5
- Двигател: 1.8 20v
- Местоположение: sofia
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
moskovw - прав си , започвам
stefan4o - има мегдан в думите ти , но за всичко си има време!
Червените линии - имате си ги готови издълбани в броните всичко което трябва да направим е да облепим добре под и над тях за да не попада боя където не искаме! Пръскал съм с най-обикновено флаконче цената му е 5.80 не помня марката.Като пръскате не правете като моята адски тъпа грешка да задържате по повече време на едно място защото стават неприятни течове после има и неприятно триене на излишна боя от бронята! След пръсването чакаме да изсъхне ако прецените ,че му трябва втора ръка действате ако не пръскате с лак за финиал и махате хартиеното тиксо и вестниците! Всичкото работа стъпва на 15тина лева някъде.
За предната емблема - тя се маха просто с леко дърпане може да минете с шкурка после грунт и после боята и лака или направо боя и лак.
Тапицерията - най-лесно ми се стори за сега с облицовка цената беше 30 лева подарък от приятелката ми черно и сиво е много отваря и мене лично си ме радва.
Кората - гледах го това във едно предаване по дискавъри - зимате черен флакон - ( 5.80лв) пръскате смело кората чакате да съхне пръскате пак ако е нужно.Принтите логото на VW и го изрязвате като шаблон (става за 10 мин ) после го центрирате на кората ( трябва да е изсъхнала вече! ) и с желания цвят ( в моя случай червения който ползвах за бронята - 5.80лв) пръскате по шаблона - махате го и сте вие !!
За елипсите на кората - малко хора не го знаят но да има ... мерите колко е елипсата режете със зеге такъв размер отвор поставяте говорителите и свързвате с кабелчета ! За кабелите е много удобно отзад минава зад тапицерията на пода после развивате 3 болта махате лайсните на вратите прокарвате от там и сте при кората!
цена-според зависи от кабела който ползвате и говорителите който сте сложили ! На мен ми излезе безплатно защото имах и 2те ( демек някога съм ги платил ама не помня кви пари ! )
За парното - ако ви вее дори да е српяно от големите отвори - магаме го с отверчица и проверяваме оплътненията , все пак са си на 20 години , аз ползвах каквито имам а именно за дограма дунапренени подмених ги и спря да вие и да духа като е затворено ! цена - незнам !
Незнам дали е добре да пиша в "направи си сам " за цялата спирачна система която подмених но ако някой се интересува да каже ,че там си има гадости...
Окачването е сменено но там вече си говорим и за майстори такаче няма смисъл да се обяснявам ! ( но цени помня
)
Наследих и малки удари по калниците ще снимам като ги оправя и ще кажа кое как е минало !
Мисля скоро да купя и "Turtole wax" за бронята ,че е овехтяла ама като стане ще пиша!
Това е за сега радвам се ,че се радвате

stefan4o - има мегдан в думите ти , но за всичко си има време!
Червените линии - имате си ги готови издълбани в броните всичко което трябва да направим е да облепим добре под и над тях за да не попада боя където не искаме! Пръскал съм с най-обикновено флаконче цената му е 5.80 не помня марката.Като пръскате не правете като моята адски тъпа грешка да задържате по повече време на едно място защото стават неприятни течове после има и неприятно триене на излишна боя от бронята! След пръсването чакаме да изсъхне ако прецените ,че му трябва втора ръка действате ако не пръскате с лак за финиал и махате хартиеното тиксо и вестниците! Всичкото работа стъпва на 15тина лева някъде.
За предната емблема - тя се маха просто с леко дърпане може да минете с шкурка после грунт и после боята и лака или направо боя и лак.
Тапицерията - най-лесно ми се стори за сега с облицовка цената беше 30 лева подарък от приятелката ми черно и сиво е много отваря и мене лично си ме радва.
Кората - гледах го това във едно предаване по дискавъри - зимате черен флакон - ( 5.80лв) пръскате смело кората чакате да съхне пръскате пак ако е нужно.Принтите логото на VW и го изрязвате като шаблон (става за 10 мин ) после го центрирате на кората ( трябва да е изсъхнала вече! ) и с желания цвят ( в моя случай червения който ползвах за бронята - 5.80лв) пръскате по шаблона - махате го и сте вие !!
За елипсите на кората - малко хора не го знаят но да има ... мерите колко е елипсата режете със зеге такъв размер отвор поставяте говорителите и свързвате с кабелчета ! За кабелите е много удобно отзад минава зад тапицерията на пода после развивате 3 болта махате лайсните на вратите прокарвате от там и сте при кората!
цена-според зависи от кабела който ползвате и говорителите който сте сложили ! На мен ми излезе безплатно защото имах и 2те ( демек някога съм ги платил ама не помня кви пари ! )
За парното - ако ви вее дори да е српяно от големите отвори - магаме го с отверчица и проверяваме оплътненията , все пак са си на 20 години , аз ползвах каквито имам а именно за дограма дунапренени подмених ги и спря да вие и да духа като е затворено ! цена - незнам !
Незнам дали е добре да пиша в "направи си сам " за цялата спирачна система която подмених но ако някой се интересува да каже ,че там си има гадости...
Окачването е сменено но там вече си говорим и за майстори такаче няма смисъл да се обяснявам ! ( но цени помня

Наследих и малки удари по калниците ще снимам като ги оправя и ще кажа кое как е минало !
Мисля скоро да купя и "Turtole wax" за бронята ,че е овехтяла ама като стане ще пиша!
Това е за сега радвам се ,че се радвате


- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
Ся да ти кажа и аз нещо!
Боята ще падне на 3тия месец, пу залагам си дясната ръка!
За по-добър екефт трябва да залепиш в тоя процеп червено фолио, за външно лепене - по скъпичко е да но и ефекта ще е по-траен!
Или по-евтиния вариянт от тунинг шопчетата продават готови червени ленти на метър - кофтито при тях е че след 1 примерно избеляват!
Айде успех с количката!
Боята ще падне на 3тия месец, пу залагам си дясната ръка!
За по-добър екефт трябва да залепиш в тоя процеп червено фолио, за външно лепене - по скъпичко е да но и ефекта ще е по-траен!
Или по-евтиния вариянт от тунинг шопчетата продават готови червени ленти на метър - кофтито при тях е че след 1 примерно избеляват!
Айде успех с количката!

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 12:49
- Автомобил: Vw Passat b5
- Двигател: 1.8 20v
- Местоположение: sofia
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
Супер ! Я кажи къде да го търся това фолио ще стане по-добре с него ! Въпреки ,че видях едно голфче 2-ка с такова фолио и седеше избледняло много ! Предполагам ,че с повече парички ще е по-читаво ! Праснахме днеска едно HDR-и викам да ги пусна заедно с тоя пост
http://skuji.snimka.bg/automobiles/vw-polo-2f.645022.26094913

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Vw Polo 2f 1991 Различни подобрения
1. Укрепи задната кора отдолу по дължина,че ще се пречупи в средата от тежките говорители /от опит говоря/
2.На ГТ има канал в броните за червена лента.
3.Сложи си един CrNi накрайник на задното гърне
4..сложи 1 фарове за мъгла в броните.
4.Ако имаш мерак и едни светодиодни DRL и
5. Безраменни пера на чистачките. / сякаш си с такива , но не личи/
6.Затъмни страничните задни прозорци с фолио.
7. Смени си задължително водната помпа / около 34 лв е/ и е на ангренажния ремък.
2.На ГТ има канал в броните за червена лента.
3.Сложи си един CrNi накрайник на задното гърне
4..сложи 1 фарове за мъгла в броните.
4.Ако имаш мерак и едни светодиодни DRL и
5. Безраменни пера на чистачките. / сякаш си с такива , но не личи/
6.Затъмни страничните задни прозорци с фолио.
7. Смени си задължително водната помпа / около 34 лв е/ и е на ангренажния ремък.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта