Отново за фаровете, но малко по-различно...

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Отново за фаровете, но малко по-различно...

Мнениеот Dan4ote » Пон 13 ное 2006 15:29


Като съм на фарове и изключа мотора, те остават на габарити автоматично. Искам като сляза от колата и заключа с алармата, да се гасят габарити, задни светлини и таблото. После като отключа колата, да се палят габаритите и другите неща.
Преполагам, че трябва да стане с някакво реле, което да е активно чак когато завъртя ключа за габарити/фарове. До колкото знам, при това положение ще има консумация на ток от това реле, когато колата е заключена и светлините са спряни принудително. Това не ме притеснява, защото ако ще оставям колата без да я карам няколко дни, то ще изключвам фаровете от ключа.
Въпроса ми е къде трябва да се върже това реле(на ключа за светлините ли) и как ще стане цялата врътка с алармата?

П.с.: от електроника имам бегли познания :oops:

Последна промяна от Dan4ote на Пон 13 ное 2006 15:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 13 ное 2006 15:31


дъвкано
Изображение


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пон 13 ное 2006 15:35


Това спира габаритите при издърпване на ключа. И това е добър вариант.
Аз искам да стане с активирането на алармата, габарита да прекъсне


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 13 ное 2006 15:37


Значи добрите аларми захранват активните датчиците само когато са активирани от там можеш да се включиш.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 15 ное 2006 9:11


L&R написа:Значи добрите аларми захранват активните датчиците само когато са активирани от там можеш да се включиш.


Плюс това следят и консумацията на ток в колата.Така че ще се наложи много да се внимава къде и как се реже за релета.При различните модели аларми е различно.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта