
Вакуумно централно към аларма?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Вакуумно централно към аларма?
Здрвейте колеги,интересува ме как да си направя вакуумното централно-на компресорчето да му махна платката и да се задеиства от платката на алармата.Моята платка не работи,а и не ми се купува друго компресорче.Разбрах ,че може да стане.Не съм много наясно с токовете,но мисля,че ако някои ми обясни правилно може и аз да се справя.Благодаря предварително на отзовали те се.А и мисля,че темата ще бъде полезна на много колеги.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Вакуумно централно към аларма?
Може да се свърже алармата с централното. Има аларми, които могат да управляват електрическо централно без управляващия модул, но да управлява вакуумно централно и помпата ... не ми се вярва. "Платката" следи налягането в системата и нищо друго не може да я замени, а дори и да се направи нещо, което да включва и изключва компресора, то няма да следи налягането и е възможно някои врати да не се отключват или заключват или да прави високо налягане и да спука системата или компресорът да изгори и още куп възможности за неприятен изход.
Съвет: поправи си централното и го свържи с алармата. Всичко останало е губене на време, пари и обричане на 99% неуспех.
Съвет: поправи си централното и го свържи с алармата. Всичко останало е губене на време, пари и обричане на 99% неуспех.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Вакуумно централно към аларма?
vasilb написа:Може да се свърже алармата с централното. Има аларми, които могат да управляват електрическо централно без управляващия модул, но да управлява вакуумно централно и помпата ... не ми се вярва. "Платката" следи налягането в системата и нищо друго не може да я замени, а дори и да се направи нещо, което да включва и изключва компресора, то няма да следи налягането и е възможно някои врати да не се отключват или заключват или да прави високо налягане и да спука системата или компресорът да изгори и още куп възможности за неприятен изход.
Съвет: поправи си централното и го свържи с алармата. Всичко останало е губене на време, пари и обричане на 99% неуспех.
+1 Подкрепям колегата
тези машинки вече не са скъпи можеш да ги намериш по 10-15 лева...предполагам , че става дума за голф , пасат или нещо от сорта
но ако ти се занимава преди да търсиш друга машинка можеш да метнеш едно око на спойките в платката

- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Вакуумно централно към аларма?
passatfen написа:+1 Подкрепям колегата
тези машинки вече не са скъпи можеш да ги намериш по 10-15 лева...предполагам , че става дума за голф , пасат или нещо от сорта
но ако ти се занимава преди да търсиш друга машинка можеш да метнеш едно око на спойките в платката
Наистина, първо провери спойките, защото най-често те са проблемни, почисти моторчето (има специална тема за това с много снимки) и чак тогава мисли за ново.
Мисля даже, че компресорчетата от голф, пасат и венто са еднакви - в смисъл с еднакви букси, но по-добре вземи твоето и сравнявай.
Успех!
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Re: Вакуумно централно към аларма?
Айде и з да се включа . На Корадото му сложих една китайска аларма ,само за да ми командва централното (вакумно). Майстора който я мантира отвори алрмата и прекъсна неква писта на платката , и централното си бачка без проблем. До тука добре ама от скоро ми се появи проблем с отечка , оказва се че е в комфорт модула който е свързан с централното и с ел джамовете. Има ли вероятност , заради алармата комфорта да не заспива и да харчи ток
Сори че така се намесвам в темата на клегата, но смятам че тези неща са свързани и е хубаво да се знаят плюсовете и минусите на подобна интервенция

Сори че така се намесвам в темата на клегата, но смятам че тези неща са свързани и е хубаво да се знаят плюсовете и минусите на подобна интервенция

- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Вакуумно централно към аларма?
POLO PAVLETI написа:Айде и з да се включа . На Корадото му сложих една китайска аларма ,само за да ми командва централното (вакумно). Майстора който я мантира отвори алрмата и прекъсна неква писта на платката , и централното си бачка без проблем. До тука добре ама от скоро ми се появи проблем с отечка , оказва се че е в комфорт модула който е свързан с централното и с ел джамовете. Има ли вероятност , заради алармата комфорта да не заспива и да харчи ток![]()
Сори че така се намесвам в темата на клегата, но смятам че тези неща са свързани и е хубаво да се знаят плюсовете и минусите на подобна интервенция
На теб ти работи централното, а с алармата просто отключваш и заключваш с дистанционното, а не с ключ. При колега проблемът е, че самият управляващ модул на централното е дал фира.
За утечката - проверява се точно от кое е, отваря се, преглежда се, ремонт или ако не може - замяна с ново или "ново" работещо - втора ръка и работата е оправена. Може някое реле да е залепило и при махнат контактен ключ да продължава да е затворено - трябва да се провери - с кристално кълбо не става!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта