:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Вакуумно централно към аларма?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
sin5566
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:

Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот sin5566 » Сря 15 фев 2012 23:57


Здрвейте колеги,интересува ме как да си направя вакуумното централно-на компресорчето да му махна платката и да се задеиства от платката на алармата.Моята платка не работи,а и не ми се купува друго компресорче.Разбрах ,че може да стане.Не съм много наясно с токовете,но мисля,че ако някои ми обясни правилно може и аз да се справя.Благодаря предварително на отзовали те се.А и мисля,че темата ще бъде полезна на много колеги.




Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот vasilb » Чет 16 фев 2012 21:17


Може да се свърже алармата с централното. Има аларми, които могат да управляват електрическо централно без управляващия модул, но да управлява вакуумно централно и помпата ... не ми се вярва. "Платката" следи налягането в системата и нищо друго не може да я замени, а дори и да се направи нещо, което да включва и изключва компресора, то няма да следи налягането и е възможно някои врати да не се отключват или заключват или да прави високо налягане и да спука системата или компресорът да изгори и още куп възможности за неприятен изход.
Съвет: поправи си централното и го свържи с алармата. Всичко останало е губене на време, пари и обричане на 99% неуспех.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот passatfen » Чет 16 фев 2012 21:22


vasilb написа:Може да се свърже алармата с централното. Има аларми, които могат да управляват електрическо централно без управляващия модул, но да управлява вакуумно централно и помпата ... не ми се вярва. "Платката" следи налягането в системата и нищо друго не може да я замени, а дори и да се направи нещо, което да включва и изключва компресора, то няма да следи налягането и е възможно някои врати да не се отключват или заключват или да прави високо налягане и да спука системата или компресорът да изгори и още куп възможности за неприятен изход.
Съвет: поправи си централното и го свържи с алармата. Всичко останало е губене на време, пари и обричане на 99% неуспех.

+1 Подкрепям колегата
тези машинки вече не са скъпи можеш да ги намериш по 10-15 лева...предполагам , че става дума за голф , пасат или нещо от сорта
но ако ти се занимава преди да търсиш друга машинка можеш да метнеш едно око на спойките в платката :да:


Потребителски аватар
sin5566
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот sin5566 » Чет 16 фев 2012 23:19


Благодаря на отзовалите колеги.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот vasilb » Чет 16 фев 2012 23:38


passatfen написа:+1 Подкрепям колегата
тези машинки вече не са скъпи можеш да ги намериш по 10-15 лева...предполагам , че става дума за голф , пасат или нещо от сорта
но ако ти се занимава преди да търсиш друга машинка можеш да метнеш едно око на спойките в платката :да:


Наистина, първо провери спойките, защото най-често те са проблемни, почисти моторчето (има специална тема за това с много снимки) и чак тогава мисли за ново.
Мисля даже, че компресорчетата от голф, пасат и венто са еднакви - в смисъл с еднакви букси, но по-добре вземи твоето и сравнявай.
Успех!


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 17 фев 2012 9:55


Айде и з да се включа . На Корадото му сложих една китайска аларма ,само за да ми командва централното (вакумно). Майстора който я мантира отвори алрмата и прекъсна неква писта на платката , и централното си бачка без проблем. До тука добре ама от скоро ми се появи проблем с отечка , оказва се че е в комфорт модула който е свързан с централното и с ел джамовете. Има ли вероятност , заради алармата комфорта да не заспива и да харчи ток :?:
Сори че така се намесвам в темата на клегата, но смятам че тези неща са свързани и е хубаво да се знаят плюсовете и минусите на подобна интервенция :beer


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вакуумно централно към аларма?

Мнениеот vasilb » Пет 17 фев 2012 20:25


POLO PAVLETI написа:Айде и з да се включа . На Корадото му сложих една китайска аларма ,само за да ми командва централното (вакумно). Майстора който я мантира отвори алрмата и прекъсна неква писта на платката , и централното си бачка без проблем. До тука добре ама от скоро ми се появи проблем с отечка , оказва се че е в комфорт модула който е свързан с централното и с ел джамовете. Има ли вероятност , заради алармата комфорта да не заспива и да харчи ток :?:
Сори че така се намесвам в темата на клегата, но смятам че тези неща са свързани и е хубаво да се знаят плюсовете и минусите на подобна интервенция :beer

На теб ти работи централното, а с алармата просто отключваш и заключваш с дистанционното, а не с ключ. При колега проблемът е, че самият управляващ модул на централното е дал фира.
За утечката - проверява се точно от кое е, отваря се, преглежда се, ремонт или ако не може - замяна с ново или "ново" работещо - втора ръка и работата е оправена. Може някое реле да е залепило и при махнат контактен ключ да продължава да е затворено - трябва да се провери - с кристално кълбо не става! :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта