Подмяна на диодите на врътките за парното на Polo 6N

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Flawlezz
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Подмяна на диодите на врътките за парното на Polo 6N

Мнениеот Flawlezz » Пон 07 юли 2008 13:52


Здравейте.
Някой може ли да ме светне как да си оправя осветлението на врътките за парното и климатика защото ми свети само средната врътка и се дразня. Какво ми е необходимо? Колата е Polo 6N 1.4 97'




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 07 юли 2008 14:21


при теб са счупени светловодите или липсват това може да провериш като първо махнеш трите врътки след това махаш декоративния капак зад него трябва да има едни кръгли пласмаси около дупките на врътките ако са счупени цял пакет втора употреба не дават по моргите само светловодите с оправдание че после няма да продадат пакета или както аз направих сложих ледове


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

zdravei

Мнениеот dinkonikolaev » Пон 07 юли 2008 14:22


и да разясня ЛЕД-е светодиод и колегата е сменил оригиналните лампи4ки с сжетодиоди(мойе и по свои вкус!!!! :P )


Flawlezz
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Flawlezz » Пон 07 юли 2008 14:45


Сега скочих до колата... оказа се че единия от двата светловода действително е счупен но много малко. Другия който е вдясно е напълно здрав но май пак не свети както трябва или на мен така ми се струва. Довечера на тъмно ще видя как стоят нещата и ще дам повече инфо.

Относно ледовете... по какъв начин си ги сложил?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 07 юли 2008 14:57


крушката е само една на средната врътка-парно ако е слаба и оттам лъже че не свети през деня а при мен бяха счупени светловодите -използуваи търсачката

Последна промяна от anonimko на Пон 07 юли 2008 15:03, променено общо 1 път.


Flawlezz
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Flawlezz » Пон 07 юли 2008 15:02


Тоест... предлагаш да пробвам с нова крушка?

А имам и друга идея... шаблона на който са нарисувани всички знаци да го сканирам... да ударя един "invert colors" и съответно от черен фон с бели знаци да стане бял фон с черни. после ще го принтирам на як принтер и ще видя какво ще стане... най-вероятно нищо но ще пробвам ;)


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 07 юли 2008 15:04


успех :wink:


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

zdravei

Мнениеот dinkonikolaev » Пон 07 юли 2008 18:48


здравеи та зна4и аз утре или вдругиден и аз ще го прая това на голфа има едни магазини праснати из цялата страна"млад конструктор"та в нова загора имаме такав има вси4ко което може да ти потрябва-жици бушони колони схеми а бе вси4ко кот може да ти потрябва :P та аз мисля да слагам 4ервени(да отива на салона) :D


Flawlezz
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Flawlezz » Пон 07 юли 2008 21:34


Сложих белия шаблон с черните знаци и се получи доста добре. Предполагам че в комбинация с бял километраж ще е още по-добре.

Светлината обаче не ми харесва. Единия светловод е здрав но въпреки това не изпълва със светлина цялата врътка което ме дразни. Мисля да сложа диоди и всичко да грее но съм зле с жичкаджийската страна на нещата така че трябва да чета ;)


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

здравеи

Мнениеот dinkonikolaev » Пон 07 юли 2008 23:43


хахахха та какво толкова има хващаш поялника малко колофон тенол и по4ваш никои не се е родил нау4ен :wink:


Flawlezz
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: здравеи

Мнениеот Flawlezz » Вто 08 юли 2008 8:42


dinkonikolaev написа:хахахха та какво толкова има хващаш поялника малко колофон тенол и по4ваш никои не се е родил нау4ен :wink:


Нищо лично но нали осъзнаваш че изказването ти е тъпо ;)
Все едно да кажа на баба ми "Е какво толкова... използвай разни оператори и компилирай след това пък виж какво ще стане". Това което за един е просто за друг е сложно а аз не знам въобще за какво служат посочените от теб неща. ;)


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 09 юли 2008 0:31


ето при мен как изглежда творението,осветление за врътките за парното и за запалката с диоди
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
както се вижда на 1 от снимките съм облепил вътрешната страна на конзолката на запалката с фолио за готвене за подобряване на отразената светлина от диодчетата :!: ..
единственият проблем при мен е че като реших да свържа кабелите на 2те вериги за + на кабела за осветлението на крушката на врътките на парното установих че напрежението в самия кабел на 5см от буксата и на самата букса е 0.3v а би трябвало да е малко повече от 12v при работещ двигател,явно окислява,но каде точно още не сам разбрал..ако някой има идея как да разбера каде по веригата е проблема да пише
дано да е било полезно на нововманиачени диодаджии :D


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

здравеи

Мнениеот dinkonikolaev » Сря 09 юли 2008 8:03


само имам няколко въпроса защо към запалката(или е било варзано там оригинално) ина4е за изолация няма по голям от теб :D .Моето мнение за недостиг на ток в проводника е следното даже 6те ти дам пример защото ти си ги запоявал(онзи ден си купих тенол-3лв и си мисля 4е ще е много по добър от останалите и какво се оказа лепя с поялника стават идеални споиките но има едно нещо много лошо при него смесен е с ОЛОВО а оловото не е добар проводник та не можеше да прекарва сигнала през споените елементи)зна4и според мен може и тенола ти да е "фалшив" :oops:


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Мнениеот VenkoPAS » Чет 10 юли 2008 8:57


смесен е с ОЛОВО а оловото не е добар проводник


Незнам защо тогава правят клемите на акумулатора от олово :?: (Някой да ме поправи ако греша). За информация ТУК.

При мене проблема с ниското напрежение беше от потенциомеъра за осветление на таблото (просто беше ма мин.).


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 13 авг 2008 23:32


VenkoPAS написа:При мене проблема с ниското напрежение беше от потенциомеъра за осветление на таблото (просто беше ма мин.).


истина,тънък момент е това,
а аз се чудех що дори и на контакт кабелът за централната конзола имаше напрежение 0.59v,
като раздвижиш потенциометъра и всичко си идва на мястото,
ама кой да ни каже :wink:

п.п. мрежите на горните снимки от моят пост вече са със сменена изолация и с предпазител на всяко от разклоненията след +са



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта