
След като сме ги набавили изрязваме старото барче на 2-ката.
При мен стана долу-горе на око, слизах два пъти до колата да го меря.
При самата процедура махнах въздуховодите на парното, за което сигурно
ще съжалявам, но си ги запазих и по-натам може да ги сложа.

След изрязването с подходящ инструмент пробиваме дупките за
закрепване на старото и новото барче едно към друго. Аз си избрах
да ги прикрепя с изостанали крепежи от тонколони - стана много
здраво и културно с черните рапидки.

Ето какво се получи като краен резултат. Още не съм го монтирал на колата.
Много студ. След монтажа ще има снимки как стои в колата.

Скоростния лост и ръчната спирачка си пасват перфектно на дупките.
Като идея на който му се занимава може да си направи осветление и
на задния пепелник. На мен не ми се занимаваше да го дупча.