


Първото нещо което бе поставено бе газова уредба която при тогавашните цени на горивата и доходите които имах бе необходимост

Повлиян от брат ми "PASSAT" и темата която пусна тук реших и Аз да поставя ел стъкла на моя Пасатор

И когато се оказа че има глава от PF мотор която само чакаше блок на който да бъде сложена ни осени щурата идея за този проект, Който освен в лекия силов тунинг се състоеше и в подобряване на комфорта. Което ще рече монтиране на някои допълнителни екстри които събирах доста време по моргите, а именно:
Климатик; ел. фарове; ел огледа; монтаж на прилична аудио система с преустройство на багажното отделение; плафони над задните врати; плюшен салон и бели странични и предни мигачи.
Първо бяха монтирани мигачите, но за съжаление от тази процедура нямам снимки

След това се започна с веселата част силовото тунингче

Всъщност първият ден отиде само в разглабане.





Тъй като новата глава бе съвсем различна от старата се налагаше и пълна замяна на ел инсталацията от таблото напред, а ето я и старата исталация

и двигателя без кабелчета покрай него

Съответно и инсталацията от вътре бе премахната


За монтажа на плафоните се наложи сваляне на пластмасите под тавана

След като всичко около двигателя бе откачено дойде и времето той да излезе


А ето на какво приличаше колата след като и мотора вече го нямаше


ето и новата инсталация

до края на деня и новата инсталация бе пусната


А ето и разглобения мотор и само блока


До края на деня голяма част от инсталацията към мотора бе накачена

Вторият ден протече при оправяне и доискусоряване на инсталацията

и монтиране на новата глава


до края на вечерта мотора бе готов за поставяне но колата не беше, поне бушонното табло вече бе на мястото си макар че се наложи още няколко пъти да бъде сваляно по - нататък.


Третият ден бе погълнат почти изцяло от климатика. А ето и една удобна поза за монтажа му


От тук трябва да се прекарат тръбита за кломатика

Решихме да отворим и вътрешното тяло за да оправим клапите


Първо бе поставена ламаринка огъната по клапата и след това залепен тънак дунапрен




Отворихме и при изпарителя на климатика и какво да видим

А при прекарването на инсталацията на климатика идилията бе пълна


до края на деня таблото бе на мястото си въпреки че се наложи и малко работа на лампа


На другия ден дойде време и мотора да влезе на мястото си което се оказа доста по трудно отколкото да излезе от там


В крайна сметка до вечерта бяха накачени и почти всички кабели по мотора

а и плафоните вече бяха монтирани и колата почти събрана

а ето и новият салон

На следващият ден осна не много работа но доста пипкава, но към края на деня всичко бе събрано, и бе чут гласа на новия мотор.
Дори и комшиите го чуха защото тръбите на изпускателната система не бяха еднакви и всъщност след генерацията нямаше нищо



Целият проект бе изпълнен от мен брат ми и баща ни

Що се отнася до аудио системата все още не е довършена за момента се състои от един 4 канален усилвател и един моноблок на Pioneeer CD Alpine CDA 9853 предна линия Hertz и китайски SW

Закупени са басчета DLS MS6 остава да си взема и високите от този комплект UP1C за да завърша предната линия и някакъв по - добър говорител за бикса. За сега се замислям за Hertz ES 300 D
Няколко дни след това бяха монтирани и ел огледалата, а ел фаровете бяха монтирани по време на трансплантацията на мотора.
От тук се сваля механизма за ръчно регулиране на огледалото

а на тези три болта е закрепено самото огледало

За да излезе огледалото се налага "врътката" да бъде свалена за да не се свалят самите жила

Преустройството на багажника също отне доста врене, но сега изглежда така

Това е преди монтирането на Pioneer-a по късно мога да кача и по - актуални снимки на багажника