



Схемата е лесна за изпълнение а стойноста на частите без трансформатора е около 5 лева. Когато я правих ми изпадна един траф наготово с кутията.
Това китайците са култови герои! Може ли 1А-ви диоди да слагаш и да пишеш 6А ! ??????????
Измама в най-чист вид !
Колега може ли да кажеш от колко да колко ампера може да се регулира зарядния ток?
dandan написа:
Ще си позволя да отговоря вместо колегата. Зарядния ток може да си го регулираш от 0 до колкото ти държи трафа, греца и тиристора.
grizzly написа:
Но и твоята схема изисква да ставаш по нощите и да връткаш копчето. По-добре нещо по - фешън с авто регулация и самоизключване.
Bobcho_82 написа:grizzly написа:
Но и твоята схема изисква да ставаш по нощите и да връткаш копчето. По-добре нещо по - фешън с авто регулация и самоизключване.
Не съм съгласен колега идеята на схемата е да зададеш първоначалния заряден ток който в процеса на зареждане ще намалява поради повишаване на вътрешното съпротивление на акумулатора. Макар че при желание зарядното може да се автоматизира много лесно.
Да, но ако зададеш 5А начален ток след 2часа тока вече е 2 Ампера и трябва да се вдигне. И после пак и пак. Освен ако не искаш акумулатора да се зареди за 4 дни
а иначе ако го ръгнеш на голям ток му съкратяваш живота
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта