1. 2 броя Г колена за компресор (вкарваш мъркучето и то си се заклинва!) - 8 лева.
2. 2 метра шлаух 6 мм. (син , нали е тунинг
3. Филтър прозрачен, пак със вход 6мм. - 4,20 лева.
4. Капчица - 2 лева.
Изпълнението е ясно. Дупчи се капачката на маслото централно, както и кутията на възд. филтър отдолу, на удобно място , да не опира някъде Г-рамото, и да е от вътрешната страна на самия филтър. Газовете да не минават през хартията.
Какво доведе до подобрението. От известно време наблюдавах че колата прави газово налягане в капака на главата. После обърнах внимание на това че повечето автомобили имат вентилация на тоя капак, както ФВ така и други марки. После си смених гарнитурката на капака на главата и пак установих , че има газово налягане там, и надува тая гарнитурка на капака и след време тя поддава и си течурка... След подобрението минаха 2 седмици и повече , през които колата се кара всеки ден. Масло до филтърчето не е стигнало. Но и под капачката има една тенекия която немеца е сложил да пази от пръски масло капачката , или любопиткото който я отваря на работещ двигател.
Дано съм ви бил полезен.!


Пробвах веднъж да го запуша с пръст докато двиг. работеше и стана такова налягане,че щеката отскочи и взе да хвърля масло.Дане би проблема ти да е в черната кутийка от която излиза самия маркуч?Май маслен сепаратор се казваше.Мойта я чистих веднъж и втре беше страшно
Иначе има писано за картерната вентилация на тия мотори, че се позапушва, особено зимата с кондензите и после като позамръзне става бая неприятно - хвърчат щеки на маслото, тече като лейка и т.н.