1. 2 броя Г колена за компресор (вкарваш мъркучето и то си се заклинва!) - 8 лева.
2. 2 метра шлаух 6 мм. (син , нали е тунинг

3. Филтър прозрачен, пак със вход 6мм. - 4,20 лева.
4. Капчица - 2 лева.
Изпълнението е ясно. Дупчи се капачката на маслото централно, както и кутията на възд. филтър отдолу, на удобно място , да не опира някъде Г-рамото, и да е от вътрешната страна на самия филтър. Газовете да не минават през хартията.
Какво доведе до подобрението. От известно време наблюдавах че колата прави газово налягане в капака на главата. После обърнах внимание на това че повечето автомобили имат вентилация на тоя капак, както ФВ така и други марки. После си смених гарнитурката на капака на главата и пак установих , че има газово налягане там, и надува тая гарнитурка на капака и след време тя поддава и си течурка... След подобрението минаха 2 седмици и повече , през които колата се кара всеки ден. Масло до филтърчето не е стигнало. Но и под капачката има една тенекия която немеца е сложил да пази от пръски масло капачката , или любопиткото който я отваря на работещ двигател.
Дано съм ви бил полезен.!