Да почнем първо от необходими инструменти:
Това първото е ключ който го изимпровизирах от стари водопроводни части и малко пилене на шмиргел за оформяне на две зъбчета за отвиване на гайката която държи тампона, инбус 7, при мен лула 22 също изтънена на шмиргел, звезда 18, скоби за пружината и една хубаво гедоре.
Преди да вдигнете колата на крик е хубаво да се разхлаби горната гайка на макферсона за да се използва тежестта на автомобила за контра. Естествено почти сигурно няма да стане без да държите контра с инбуса.
http://lh6.ggpht.com/_9K5pXHU1ui8/S4LgX ... NY1463.JPG
Сваляте гумата и отвивате и махате тия два болта, които при мен са с ключ 18. Хубаво е преди да се отвиват да почистят резбите с телена четка и да се напръскат с нещо като ВД 40 примерно или масълце някакво.
http://lh6.ggpht.com/_9K5pXHU1ui8/S4LgX ... NY1462.JPG
След като се свалят тези болтове се отвива горната гайка която вече е разхлабена и амортисьора заедно с пружината вече е свален.
Слагаме скобите на пружината и стягаме.
http://lh4.ggpht.com/_9K5pXHU1ui8/S4LgY ... NY1464.JPG
След като вече пружината е прибрана се отвива вътрешната гайка с особеното ключе от първата снимка. Тук също трябва да се държи контра с инбуса.
http://lh6.ggpht.com/_9K5pXHU1ui8/S4LgY ... NY1466.JPG
След като отвиете тази гайка тампона е свободен, сменяте го с новия и събирате в обратен ред.
Понеже тампона който смених е този с който колата си дойде от Германия и имаше номер го снимах
http://lh5.ggpht.com/_9K5pXHU1ui8/S4LgZ ... NY1471.JPG
И накрая ако има кой да направи кафе или да даде по бира довършвате

П.С Отивате на реглаж на преден мост

