Боядисване как?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Боядисване как?
Интересува ме какво трябва да направя за да си боядисам няколко точици които са тръгнали да ръждясват. Мисля да ги изтъркам до метал и после не знам какво да правя, какъв кит да сложа и каква боя да си купя. Също май ще ми се наложи да си сменя калника и може би няма да намеря моя цвят, трябва ли да свалям старата боя или мога направо да боядисвам въху нея.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако са малки-използвай коректор за боя.Аз бях тръгнал да търся боя и понеже в всички магазини ме гледаха доста презрително като исках 100гр да поръчам-отидох до един магазин препоръчан в форума-Колорс се казва и се намира на Черни Връх.Аз тръгнах за спрей по поръчка който бил с лак,обаче собственика ме светна ,че тия неща стават най-добре с коректор-твма е боя в тубичка за лак за нокти.
Аз снощи правих това упражнение
От доста време все се каня да си оправя две три откъртвания на боята долу ниско на предните калници където обикновено бият и камъчета, а имах и едно олющено петно на едната предна вежда колкото монета от 10 стотинки от закачване. Направих нещата както колегата Gesha_GTI написа. Първо си купих боя - 6 лв. за 50 мл. + 50 мл. лак /боята е тъмносин металик - правиха я покода от сервизната книжка/, освен това си купих и преобразувател на ръжда. После почистих колкото е възможно /горе-долу до лъскаво/ с шкурка местата, намазах ги с една гъбичка с преобразувателя и поизчаках да поизсъхне, след това с четчица нанесох боята и пак изчаках да изсъхне и отгоре минах с друга четчица с лака. Не знам дали съм направил нещата правилно щото никога не съм се занимавал с боядисването на кола, обаче сметнах че няма нужда да ходя на бояджия след като няма изгнило, а и бояджията въобще да не го изтрие а само боята да сложи пак ще изкара поне година две преди да се покаже ръжда и после иди го търси, пък и пари ще вземе. Така че реших и го направих сам. Само не знам какво точно се получи щото снощи го правих в гаража на лампа
Ама все се успокоявам че точно тези места така или иначе са повечето време кални и мръсни 



- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Купих си калник, но е друг цвят и трябва да го пребоядисам. Живо ме интересува нужно ли е да се маха старата боя от калника преди боядисването му, защото боята си е перфектна оригинална и не ми се вярва тази която сложа да пази по-добре от ръжда. Дали ще е достатъчно да изтъркам донякъде боята или трябва цялата да я сваля.
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ugeorge написа:Купих си калник, но е друг цвят и трябва да го пребоядисам. Живо ме интересува нужно ли е да се маха старата боя от калника преди боядисването му, защото боята си е перфектна оригинална и не ми се вярва тази която сложа да пази по-добре от ръжда. Дали ще е достатъчно да изтъркам донякъде боята или трябва цялата да я сваля.
достатачно е само да някаде да я свалиш , но според мен след кажа ато минеш с фината шкурка , пръсни черен мат за основа и след тва чак с цвета на колата и отгоре лака ... (тука е мястото да кажа - НЕ ВЗИМАЙТЕ ЛАК БОДИ ... - излъгах се та пръснах единия калник на мойта колица с тъкъв буклук и беше до преди няколко месеца с жълт отенак )
успех ...
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Достатъчно е да свалиш само лака на калника със шкурка. После директно пръскаш боя и след това лак.Ugeorge написа:Купих си калник, но е друг цвят и трябва да го пребоядисам. Живо ме интересува нужно ли е да се маха старата боя от калника преди боядисването му, защото боята си е перфектна оригинална и не ми се вярва тази която сложа да пази по-добре от ръжда. Дали ще е достатъчно да изтъркам донякъде боята или трябва цялата да я сваля.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Свалих стария лак с водна шкурка, първо 150 после 400, докато стигнах заводския грунд. После една ръка направо с боята,след което водна шкурка 600. Натам осте една или 2 ръце колкото е нужно, като е много важно последната ръка да бъде по-дебела за да може боята да добие гладкост и блясък. Така направих аз и съм доволен от резултата дадох 30лв за боя, само труда на който и да е майстор е повече, а не мисля че всеки ще го направи толкова качествено.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта