Предварително се извинявам за качеството на снимките,но толкова може телефона



с кабелите и копчета.Първо започнахме с сваляне на корите и нагласяне и изрязване на местата на копчетата за стъклата,с тях се зае enigma79[Жоро]
За дясната страна е едно копче

Не се размина без лепене,лепилото е направи си сам




За лявата е с две копчета



След тази операция се започна същинското разглобяване на старите ръчни механизми и смяната им с електрически такива,както и самото окабеляване.Първо сваляне на старите механизми.
Преди

След

Ето нагледно двата механизма.

Тука ще пусна останалите снимки.При едната се вижда ясната разлика от стария механизъм,а имено свръзката между рамката на прозореца и и механизма,на ръчния механизъм е с пластмаса,а но електрическия е метална.






Тука освен кабелите на ел. стъклата имаше и на централното,тука стана малко преключение,Жоро забрави да ги маркира,тъй като са един цвят и ефекта беше,заключваш колата,багажника се заключва,а вратите се отключват



А ето и главния виновник


Прекарването на кабелите между вратите и купето,стана през копчетата на плафона,решението се взе,след като се разбра че майстора на централното,е направил от дясната страна дупка и практическото неизползване на това копче там,съответно Жоро,прекара от там кабелите и на централното и на ел. прозорците,кабелите бяха ,,опаковани,,между два броя шлауфка.




Един от главните ни инструменти,след като се разбра че вратата е с двойна ламарина и диаметъра на дупката на вътрешната ламарина не позволява да преминат ,,опакованите,,кабели.
Моля не използвайте такъв инструмент


Ето и аз пак в действие





Свързването на кабелите,стана по лесния начин,всичките са по цветове,само лек проблем имахме с дясната страна,след телефонен разговор с znainainai,уцелихме подходящите цветове и всичко си дойде на мястото.



При тестването,се оказа че от единия механизъм,липсва един маркуч,на който служи за легло на жилото и той не позволява на жилото да се закача по различните части на вратата,решението се оказа в най близкия магазин,там за 1,20 за един метър се купи,маркуч за масло с размер ф8.



И накрая остана да се свърже плюса,той трябва да е от контакта,взехме го от малкото реле и черния кабел с жълта ивица,а минуса от купето.

Ето и в завършен вид.




Ето и нашите помошници


Искрените ми благодарности на Г-н Пецата Мелеков(znainainai) както и на Г-н Георги Христов (enigma79) Благодаря момчета благодарение на вас сега карам колата с още поголям кеф.Радвам се че имам приатели като вас!!!!