Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Аз нямам халогени. Сега светят къси и габарити като дам контакт. Ама не ми харесва че светват веднага. Затова искам да си сложа допълнителен модул. Ако не намеря информация, някой ден ще проверя дали не мога да сържа всичко някъде около лостчето за "къси-дълги"
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Всичко почти се свързва зад ключа за фаровете. Като навържеш по схемата ДРЛ-а, и като е на Авто- като запалиш святкат дългите на процент колкото си задал, като стане тъмно и сензора пусне къси и габарити, Дрл-а се изключва. И на положение Нула да е ключа ще свети като запалиш, и ще спира като загасиш мотора...
+ след контакт вземаш от подсветката на копчето( врътката) за фаровете. Единствено тя свети като запалиш колата без да си пуснал фарове
+ след контакт вземаш от подсветката на копчето( врътката) за фаровете. Единствено тя свети като запалиш колата без да си пуснал фарове
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Зад ключа на фаровете минава ли кабел за дългите? Кабела за осветление на копчето едва ли ще е подходящ за захранване на дрл-а
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Кабелите за дългите са зад бушоните, на една педя няма от копчето. Осветлението на копчето за фаровете се ползва за +при контакт. От там взема + и модула "знае", че колата е наконтакт. Основния + вземаш от дебел червен кабел, който влиза в буксата за копа на фаровете. Като дадеш на контакт напрежението е 12 и нещо, а като запалиш ства над 14 волта. Дрл се активира при подаден + от контакт и напрежение над 13,2 волта, значи след като запалиш...
Сега ще ти кажа как ги свързвам аз тия дрл-и
1. Големия + ( този кабел дето е бушона на него)- на големия червен кабел дето влиза в копа за фаровете- те са 2 или 3 кабела такива- лесно ще го откриеш кой е с мултисет при изваден ключ. където има ток- той е.
2. Маса- за най-удобната тенекия с болт зад бушониерата, като проверяваш връзката с мултисет.
3.+ при подаден контакт- него вързвам за кабела към лампичката на врътката за фаровете- той е тънко кабелче- ще го откриеш пак с мултисета.
4. Кабелите за дългите- виж на схемата на бушоните кои са- свързваш там след бушоните- проверяваш пак
5.+ от габарити- пак от буксата на копчето за фаровете- мериш и го откриваш кой кабел е. това има за цел когато се включат светлините- автоматично или ръчно, при подаден този + дрл се изключва
6. кабела за програмиране- сивия- той трябва да се върже на светлинния клаксон, за което трябва да разглобиш конзолата с ръчката за мигачите, а там е голям филм. НО- АЗ НЕ ГО СВЪРЗВАМ НЕГО. изолирам го и го оставям да си виси. Ако се налага програмиране при запалена кола го давам някъде на + където и да е и следвам инструкциите...
Дано да съм бил полезен, ако имаш въпроси- питай
Сега ще ти кажа как ги свързвам аз тия дрл-и
1. Големия + ( този кабел дето е бушона на него)- на големия червен кабел дето влиза в копа за фаровете- те са 2 или 3 кабела такива- лесно ще го откриеш кой е с мултисет при изваден ключ. където има ток- той е.
2. Маса- за най-удобната тенекия с болт зад бушониерата, като проверяваш връзката с мултисет.
3.+ при подаден контакт- него вързвам за кабела към лампичката на врътката за фаровете- той е тънко кабелче- ще го откриеш пак с мултисета.
4. Кабелите за дългите- виж на схемата на бушоните кои са- свързваш там след бушоните- проверяваш пак
5.+ от габарити- пак от буксата на копчето за фаровете- мериш и го откриваш кой кабел е. това има за цел когато се включат светлините- автоматично или ръчно, при подаден този + дрл се изключва
6. кабела за програмиране- сивия- той трябва да се върже на светлинния клаксон, за което трябва да разглобиш конзолата с ръчката за мигачите, а там е голям филм. НО- АЗ НЕ ГО СВЪРЗВАМ НЕГО. изолирам го и го оставям да си виси. Ако се налага програмиране при запалена кола го давам някъде на + където и да е и следвам инструкциите...
Дано да съм бил полезен, ако имаш въпроси- питай
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Благодаря за изчерпателния отговор.
Мисля че всичко е ясно, ще пиша като го сложа.
Мисля че всичко е ясно, ще пиша като го сложа.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Passat B4 1996 ADZ - монтаж на SmartDRL
Ще успееш, лесно е, аз съм го правил вече на над 20 коли от всякакви марки и модели. Като го свържеш и той проработи ще започне леееекичко да ти свети лампата за дългите. И това има лечение, но не го правя- като миже лампата за дългите- поне ще знаеш, че работи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта