Колата я ползвам всекидневно за съжаление. Не ми се ще точно на нея да си правя такива експерименти. Лошото е, че няма да ми останат пари за хоби-кар и отново за пореден път ще пропусна шанс да имам два автомобила. Това са просто идеи в главата ми, може някой ден да успея да ги реализирам. Но действително е доста комплицирано, което е съществен недостатък, признавам. Една система, колкото е по-проста, толкова е по-надеждна
ЕГР-отоплителят е далеч по-надеждна система, затова и е внедрена в някои автомобили заводско
Подгряване на антифриз Голф 4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
samo_pechka написа:Това за медна серпентина и на мен ми е идвало на ума , проблема е после като загрее колата . Няма как да се спре топленето по серпентината. Както и ако се спре с ел.клапан (ел.кранче) антифриза през серпентината , ще изкипи останалата течност в нея и..става кофти. Ако се остави нон-стоп, пък в жегата (лятото) няма да е добре за мотора, може на някой баир да се опече , няма да смогва радиатора да охлажда , зимата няма да е проблем . Това за трети кръг , какво имаш в предвид ?
точно така колега,клапана управлява газовете а не водата
а това със серпентината да кажа че не е най-добрия топлообменик,вижте как е в повечето котли,мисля че и в уригиналния охладител е така,цилиндър в който са наредени малки тръбички през които минават газовете,а от външна страна цирколира водата
действай колега и аз съм за уригиналния вариант
- ktamen
- Мнения: 6147
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Ако имах време да се занимавам с подобни глупости сигурно щях да пробвам отоплението на колата да става само с горещ въздух без антифриз.
Част от ауспуха се опакова в още една тръба. Между двете тръби се пуска въздух и този загрят въздух се вкарва в купето през зимата. През лятото ще махам някое парче от тръбопровода и топлия въздух ще си заминава в атмосферата.
Избягва се антифриза и по-този начин се избягва и опасността от прегряването му. Освен това без антифриз топлото ще идва още по-бързо.
Част от ауспуха се опакова в още една тръба. Между двете тръби се пуска въздух и този загрят въздух се вкарва в купето през зимата. През лятото ще махам някое парче от тръбопровода и топлия въздух ще си заминава в атмосферата.
Избягва се антифриза и по-този начин се избягва и опасността от прегряването му. Освен това без антифриз топлото ще идва още по-бързо.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
а може би това е по - добрия вариант? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aQeRX2e3B0U
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Kолега, това дето го мислиш е изработено 80те години в трабант.Парното на трабанта е на този принцип!
- emkopor
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 09 дек 2012 13:10
- Автомобил: TIGUAN TDI 2009
- Двигател: 140 коня
- Местоположение: Плевен
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Започвам да се замислям и аз да започна да го подгрявам този антифриз.Понеже го карам на кьси разстояния и все на бензин.Сложил сьм испарител томасето Аляска,да ли да направя една резба на испарителя за подгряваща свещ или да забия две свещи в една трьба и да я вьржа вьв водната магистрала на испарителя.Трябва и някакьв преход да му се завари за терпературен датчик,но какьв е този от голф2,за какво се исползват тези 60гр,коя верига управлява при голфа.С този датчик трябва да спря подгрева,или мога да взема сигнал от фабричните датчици,пасата В5.5 ми е бензин 20 115коня 2002г.
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
ktamen написа:Част от ауспуха се опакова в още една тръба. Между двете тръби се пуска въздух и този загрят въздух се вкарва в купето през зимата.
Парното на трабантите е направено така, предното гърне е двоино топлото идва за много малко време ,проблема е да се изолира миризмата на газовете.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
От тази и от другата тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=430405
ми идва на ум нещо като това което предложи stefan4o.
3-ти кръг с изолиран радиатор на парното
Целта е да се изолира радиаторчето от централната система и да му се направи собствен кръг с отделна помпа на 12в + някакъв нагревател или подгревни свещи.
Целта е да се загрява само антифриза в радиаторчето и като достигне определена температура да изключи или пък направо от врътките на парното.
ми идва на ум нещо като това което предложи stefan4o.
3-ти кръг с изолиран радиатор на парното
Целта е да се изолира радиаторчето от централната система и да му се направи собствен кръг с отделна помпа на 12в + някакъв нагревател или подгревни свещи.
Целта е да се загрява само антифриза в радиаторчето и като достигне определена температура да изключи или пък направо от врътките на парното.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Ако целта е за затопляне на входящия въздух може да се монтират реотани от пежо в кутията на парното.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
[quote="emkopor"]но какьв е този от голф2,за какво се исползват тези 60гр,коя верига управлява при голфа.quote]
Управлява нагряването на таралежа в карбуратора на бензинов Г2.
Управлява нагряването на таралежа в карбуратора на бензинов Г2.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Здравейте ,колеги аз имам бора 2.3 бензин и заводска ел-печка една свещ е на малкият кръг има и помпичка и върти водата при минус 20 и трябват 3-4мин за 40гр и 7-8 за 90 интересното е че особенно лятото като изгася и тази джажа продължава да върти водата и при изгсен дв околок 2 мин екстрата е супер особенно през зимата а разхода ....... по добре 4 мин на бензин отколкото 15мин на бензин защо интересуващите се не потърсят такава машинка от моргите и не я инсталират предполагам ще е по лесно ако някои се интересува може да снимам
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
don4o.ood написа:Здравейте ,колеги аз имам бора 2.3 бензин и заводска ел-печка една свещ е на малкият кръг има и помпичка и върти водата при минус 20 и трябват 3-4мин за 40гр и 7-8 за 90 интересното е че особенно лятото като изгася и тази джажа продължава да върти водата и при изгсен дв околок 2 мин екстрата е супер особенно през зимата а разхода ....... по добре 4 мин на бензин отколкото 15мин на бензин защо интересуващите се не потърсят такава машинка от моргите и не я инсталират предполагам ще е по лесно ако някои се интересува може да снимам
Здрасти,
да снимай я, ако може :)
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Колеги...дай и по точни данни за колата, да знаем от какво да сваляме...На какъв принцип работи това подгряване.
Освен самата помпа....какво друго трябва да се свали от колата донор за да тръгне да работи коректно след това.
Примерно...ще я слагаме на голф3
Освен самата помпа....какво друго трябва да се свали от колата донор за да тръгне да работи коректно след това.
Примерно...ще я слагаме на голф3
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
сори за закаснението значи; колата е бора 2.3 v5 принципа е следния има малка турбина която допълнително върти водата в малкия кръг като я кара да минава през една нагревателна свещ повече на знам утре ще снимам и покажа нито как изкл нито как вкл нито как се командва
-
- Мнения: 1194
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Подгряване на антифриз Голф 4
Все още чакаме снимки :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта