Колеги изкарах делкото,сега искам да го върна пак(не съм го разглобявал}.Сложих го но оборотите бяха ниски(около 800)не знам какво трябва да гледам по самото му поставяне.
Някакви белези ли има,гледах за такива но всичко е мръсно затова се допитвам до вас?
Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Някой да ме поправи ако греша,но най-точно(на око) би станало така:
Вадиш свеща на 1 цилиндър(отдясно наляво се броят),след което въртиш от разпределителния вал буталото на 1 цилиндър да дойде в ГМТ,или другия по-лесен начин начин вадиш тапата над маховика и гледаш белезите да дойдат точно (пак въртиш,най-лесно става с ключ 19 и въртиш от разпределителния вал)
След което при поставянето на делкото,гледаш палеца на делкото да сочи въпросния 1ви цилиндър.
После палиш,и при нужда местиш съвсем леко делкото,ако работи неравномерно
Надявам се съм помогнал
Вадиш свеща на 1 цилиндър(отдясно наляво се броят),след което въртиш от разпределителния вал буталото на 1 цилиндър да дойде в ГМТ,или другия по-лесен начин начин вадиш тапата над маховика и гледаш белезите да дойдат точно (пак въртиш,най-лесно става с ключ 19 и въртиш от разпределителния вал)
След което при поставянето на делкото,гледаш палеца на делкото да сочи въпросния 1ви цилиндър.
После палиш,и при нужда местиш съвсем леко делкото,ако работи неравномерно

Надявам се съм помогнал

- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
И другият път първо си го бележи,че да го върнеш на белега
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Най-добре недей да въртиш от разпределителния вал,освен ако не искаш да отваряш мотора за ремонт!Ще превъртиш ремъка по тоя начин.
Включваш на 5-та и буташ колата докато не съвпаднат белезите на разпределителен и колянов вал.След което монтираш делкото,така че палеца вътре да сочи към първи цилиндър.Ако не разбираш по-добре я тегли в сервиз и не се занимавай!Това с буталото и цилиндъра дето ти обясняват,никаква центровка няма да постигнеш.На снимката по-долу има всичко,дори и положението на делкото
Включваш на 5-та и буташ колата докато не съвпаднат белезите на разпределителен и колянов вал.След което монтираш делкото,така че палеца вътре да сочи към първи цилиндър.Ако не разбираш по-добре я тегли в сервиз и не се занимавай!Това с буталото и цилиндъра дето ти обясняват,никаква центровка няма да постигнеш.На снимката по-долу има всичко,дори и положението на делкото

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
toshara написа:Някой да ме поправи ако греша,но най-точно(на око) би станало така:
Вадиш свеща на 1 цилиндър(отдясно наляво се броят),след което въртиш от разпределителния вал буталото на 1 цилиндър да дойде в ГМТ,или другия по-лесен начин начин вадиш тапата над маховика и гледаш белезите да дойдат точно (пак въртиш,най-лесно става с ключ 19 и въртиш от разпределителния вал)
След което при поставянето на делкото,гледаш палеца на делкото да сочи въпросния 1ви цилиндър.
После палиш,и при нужда местиш съвсем леко делкото,ако работи неравномерно![]()
Надявам се съм помогнал
Ти сериозно ли от дясно на ляво се броят цилиндрите ?!
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Откъм шайбата е първи цилиндър наистина,колега.Прекарай разпределителния вал на OT позиция (ГМТ) след това свали свещта на първи цилиндър (откъм шайбата пак
) и погледни дали буталото е в ГМТ,ако не е ,значи 3ти е там.Превърти с още 360градуса разпределителния вал и тогава ще си на ГМТ на 1ви цилиндър.Резката на делкото ти,като го поставиш трябва да е по средата на палеца.

- stefan4o
- Мнения: 19293
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Ще ти кажа един много лесен вариант без 5-ти предавки и тикане.
Сваляш всички свещи на 4-те цилиндъра. Вземаш един ключ мисля 19 ли беше, дето е горе на ангр.колело на разпр.вал и с него завърташ, докато си дойдат белезите. Коляновият вал прави две пълни завъртания на белег, докато достигне белега на мястото си при разпр. вал. Имай го впредвид. Както ти каза колегата ако 1ви не е в ГМТ като са на белези, значи на другото завъртане и попадане на белезите на шайбата на кол.вал вече трябва да е той, както и белегът на разпр.вал да съвпадне.
Сваляш всички свещи на 4-те цилиндъра. Вземаш един ключ мисля 19 ли беше, дето е горе на ангр.колело на разпр.вал и с него завърташ, докато си дойдат белезите. Коляновият вал прави две пълни завъртания на белег, докато достигне белега на мястото си при разпр. вал. Имай го впредвид. Както ти каза колегата ако 1ви не е в ГМТ като са на белези, значи на другото завъртане и попадане на белезите на шайбата на кол.вал вече трябва да е той, както и белегът на разпр.вал да съвпадне.

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Тази тема може да ти помогне http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=75257
Успех
Успех
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Връщане на делко на мястото му б3 1.8 ABS
Викнах един майстор и го оправи за 2мин
темата е за
Благодаря на всички за съдействието.

темата е за

Благодаря на всички за съдействието.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта