Здравейте колеги става дума за Голф2. Днес се загледах подкалниците и видях тази грозна ръжда на задния калник. Интересуваме това поправимо ли е ??? Някой ми беше казал, че подкалници не се оправят. Тенекеджия в случея дали може да се намеси? Надявам се че някой от вас колеги се е сблъсквал с такъв проблем?
Изобщо кажете какво може да се напраи, за да се спре ръждата и какво може да се направи, за да се възтанови калника?
Мерси предварително.
Проблем с Ръжда под Калниците?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Както е казано : попитай в опелски форум


- lokva
- Мнения: 835
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
да поправимо е.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Колеги можете ли да бъдете малко по конкретни. Как се оправя, каква е самата процедура???
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Режеш до здраво,ако трябва някакви детайли-вежди,престилки,прагове...сменяш.
Което не се предлага готово,се изчуква от листова ламарина.Заваряваш,грундираш.Каквито други покрития са нужни-шагрени,полиуретани,накрая боя.
Много е важно и вътрешните повръхности на детаилите да ги обмажеш с нещо,щото на доста отдетайлите ръждата тръгва отвътре.
Успех.
Което не се предлага готово,се изчуква от листова ламарина.Заваряваш,грундираш.Каквито други покрития са нужни-шагрени,полиуретани,накрая боя.
Много е важно и вътрешните повръхности на детаилите да ги обмажеш с нещо,щото на доста отдетайлите ръждата тръгва отвътре.
Успех.
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Занимания май само като за луди - преливане от пусто в празно...За какъв период от време ще се спасиш от ръждата? - давам ти максимум 1 до 2 зими...и ще си още по зле...
Пиша това защото и аз съм изправен пред същия проблеми и мисля да търпя до дупка и да се отървавам след това...от ръждата спасение няма колкото и да кърпиш, а и новите ламарини които ще сложиш далеч няма да имат това антикорозионно покритие което завода прави, КАКВОТО И ДА ГИ ПРАВИШ ТИ !!!
Пиша това защото и аз съм изправен пред същия проблеми и мисля да търпя до дупка и да се отървавам след това...от ръждата спасение няма колкото и да кърпиш, а и новите ламарини които ще сложиш далеч няма да имат това антикорозионно покритие което завода прави, КАКВОТО И ДА ГИ ПРАВИШ ТИ !!!
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Krasi написа:Занимания май само като за луди - преливане от пусто в празно...За какъв период от време ще се спасиш от ръждата? - давам ти максимум 1 до 2 зими...и ще си още по зле...
Пиша това защото и аз съм изправен пред същия проблеми и мисля да търпя до дупка и да се отървавам след това...от ръждата спасение няма колкото и да кърпиш, а и новите ламарини които ще сложиш далеч няма да имат това антикорозионно покритие което завода прави, КАКВОТО И ДА ГИ ПРАВИШ ТИ !!!
Това доста зависи от начина по който се свърши работата и от вложените покрития и материяли.
Като ти сбият изгнилия праг с чука и отгоре заварят новия е нормално да изгние отново след две зими.....
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Добре де тоя спор не е от вчера. Дали оправянето не ръждите е наливане от пусто в празно. Обяснете ми нещо тогава. Защо колегите от другите страни, които посещават Вьортрезе отделят толкова много внимание на техните голфове. И повечето от голфовете са обработвани срещу ражда разкоствани яко. А някой са били блъснати и наполовина смачкани дори. Ако е толкова безмислено, защо наливат луди пари за двигатели и интериор също така? То просот няма логика да ги правят така и след две зими да изглеждат супер зле.
Тогава възниква въпросът: Безмилсено ли е да се правят такива работи или има и начин да се направи качественно?
Тогава възниква въпросът: Безмилсено ли е да се правят такива работи или има и начин да се направи качественно?
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Винаги може да се поправи, а клиента решава дали е склонен да плати. То кеф цена няма, но ...
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
vilden написа:Винаги може да се поправи, а клиента решава дали е склонен да плати. То кеф цена няма, но ...

Ако мислиш да я караш още 10-20г. тогава давай, също и ако има някаква сантиментална или друга стойност за теб. Във останалите случаи я закърпваш колкото да изкара предвидения според теб период на експлоатация или просто не пипаш нищо което не е свързано със сигурноста...
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Pimp My Golf написа:Добре де тоя спор не е от вчера. Дали оправянето не ръждите е наливане от пусто в празно. Обяснете ми нещо тогава. Защо колегите от другите страни, които посещават Вьортрезе отделят толкова много внимание на техните голфове. И повечето от голфовете са обработвани срещу ражда разкоствани яко. А някой са били блъснати и наполовина смачкани дори. Ако е толкова безмислено, защо наливат луди пари за двигатели и интериор също така? То просот няма логика да ги правят така и след две зими да изглеждат супер зле.
Тогава възниква въпросът: Безмилсено ли е да се правят такива работи или има и начин да се направи качественно?
Най-общо,наливат пари защото ги имат

Дали е безсмислено е доста сложен въпрос...иначе има начин да се направи качествено.Просто,пак опира до парите въпроса,щото качествената работа изисква и качествени материяли и то повече от един шагрен и кит върху кръпката,пък те си струват пари.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Може да е смешно , но ще ви кажа аз какво направих с моето Поло. Баща ми е авто тенекиджия и ми каза че е попадал на коли чиито прагове са наливани с....ползвано олио от фритюрник. Гранясали като стар тиган. Беше много шашнат , но ми каза че старата ръжда била запечатана от олиото. Взех олио от рибен магазин и го налях в прааговете и кухините. Цял месец колата вонеше пържена риба .....Извоня се и сега ми прави впечатление че наистина се е запечатало. Звучи тъпо - все едно че ще я карам още 20год....но Полото е 1993год , но няма грам ръжда. Сиромах човек - жив дявол. Надявам се че ако не съм помогнал - поне съм ви разсмял. Поздрави.
- SignalBlack
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с Ръжда под Калниците?
Стъклопласт и полиестерна смола ще ти оправи проблема. Със бормашина и телена четка махаш ръждата и наи вече покритието против ръжда (полиестерната смола не хваща в/у покритието). 100% ако го направиш така няма да ти избие ръжда от там а и става предостатъчно здраво. :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта