понеже имам проблем с първата степен на перките на радиатора ме посъветваха да си направя малка доработка и да си спестя едни 500-600лв за нови перки, колата е Голф 4, но гледам, че и на Бора ги правят тези пинизи. Сайта с цялото инфо е https://www.uk-mkivs.net/threads/mk-4-g ... ix.224371/
За момента съм се сдобил с мощните резистори, които ми трябват и що годе съм наясно с всичко което трябва да се случи с изключение на термина "30A terminal block (“chocolate block”)".
Явно този 30A terminal block е връзката на излизащия от резистора кабел с червено/черният, но как точно се прави тази връзка наречена “chocolate block” ? Ако може някой по запознат да даде жокер
 
 Идеята ми е да направя и по-подробни снимки или направо клипче, така че темата да бъде полезна и за други колеги с моят проблем и да могат да се справят самички дори и да нямат нужните познания.
ЕДИТ: До колкото разбрах най-лесно за работа е като се махне предната броня, за това намерих много приятно клипче как се сваля предната броня.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3871619
 
			   






 Може и по-добри варианти да има, но този започнах (а и нямам познанията, за да го подобря
 Може и по-добри варианти да има, но този започнах (а и нямам познанията, за да го подобря 

 , а и вече имам 90% от елементите, че да мисля за друг вариант.
 , а и вече имам 90% от елементите, че да мисля за друг вариант. , в Люлин зад 79-то, отделно едвам го качих голфа, първо трябваше да сваля бронята, че инак щях да си остана без нея
 , в Люлин зад 79-то, отделно едвам го качих голфа, първо трябваше да сваля бронята, че инак щях да си остана без нея   ... с помощ от приятел който да ме напътства и с 300 зора я качихме без да закача никъде и започна борбата. Предварително бях тествал алуминиевата планка с дупките, дали всичко съвпада, това е задължително преди да започнете, защото при мен се наложи малко да донапасна дупките. Важното е че всичко легна перфектно след доизпилването, след това си закупих винтчета, болчета, гайки + термопаста (която намазах между ал. плочка и резисторите) + два квадрата и половина, хубав силиконов кабел (2м за по-сигурно).
 ... с помощ от приятел който да ме напътства и с 300 зора я качихме без да закача никъде и започна борбата. Предварително бях тествал алуминиевата планка с дупките, дали всичко съвпада, това е задължително преди да започнете, защото при мен се наложи малко да донапасна дупките. Важното е че всичко легна перфектно след доизпилването, след това си закупих винтчета, болчета, гайки + термопаста (която намазах между ал. плочка и резисторите) + два квадрата и половина, хубав силиконов кабел (2м за по-сигурно).
 
 

 , но лесно може да се ориентира човек ако легне под колата. При мен трябваше да си сваля металната кора, за да достигна до мястото.
 , но лесно може да се ориентира човек ако легне под колата. При мен трябваше да си сваля металната кора, за да достигна до мястото.

 ако някой има въпроси, с радост бих му отговорил.
 ако някой има въпроси, с радост бих му отговорил.

