Пресвързване на трифазен ел. мотор на монофазен?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Пресвързване на трифазен ел. мотор на монофазен?
Здравейте ,колеги.Имам нужда от помощ,надявам се че някой от вас ще ми даде принципна схема за пресвързване на трифазен ел. мотор на монофазен?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ае още 1
http://www.red-masters.kiev.ua/rusovet1.htm
Бачка тая шашма споко имам така базиран шмиргел от години.
http://www.red-masters.kiev.ua/rusovet1.htm
Бачка тая шашма споко имам така базиран шмиргел от години.

Последна промяна от L&R на Пет 02 мар 2007 11:14, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ивката-нали си наясно с колосалната загуба на мощност на двигателя от 3 в 1?
да не излезе крива сметката с капацитета на компресора?
направи сметка за пусковия ток-ако ще дойде голям-направи разтоварващ клапан за компресора при пуск иначе някой ден ще си запалиш контакта, или ще си взривиш пусковия кондензатор...
другото е експоненциалната крива при нарастване на налягането-нараства тока-яко! ако искаш да помпа 2 атмосфери е едно-ако искаш 6-е друго вече-ерго-кабели...
да не излезе крива сметката с капацитета на компресора?
направи сметка за пусковия ток-ако ще дойде голям-направи разтоварващ клапан за компресора при пуск иначе някой ден ще си запалиш контакта, или ще си взривиш пусковия кондензатор...
другото е експоненциалната крива при нарастване на налягането-нараства тока-яко! ако искаш да помпа 2 атмосфери е едно-ако искаш 6-е друго вече-ерго-кабели...
ivkata написа:Благодаря, L&R!Много е добро,даже има за обръщане посоката на мотора,супер е!Правя си компресор и това е много добре, че ако се наложи мога да обърна посоката
В почивните дни ще се пробвам,надявам се да няма "експлозий"!
ЕЕееее тая тема ми идва дюшеш,онзи ден си мислех същото .Имам едно компресорче от зил:) готово с бутилка но мотора е на 380в и ще трябва подобна интервенция.Браво
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Благодаря,колеги за съветите !Всичко което сте дали ще ми е от ползаvaskoto1 написа:ивката-нали си наясно с колосалната загуба на мощност на двигателя от 3 в 1?
да не излезе крива сметката с капацитета на компресора?
направи сметка за пусковия ток-ако ще дойде голям-направи разтоварващ клапан за компресора при пуск иначе някой ден ще си запалиш контакта, или ще си взривиш пусковия кондензатор...
другото е експоненциалната крива при нарастване на налягането-нараства тока-яко! ако искаш да помпа 2 атмосфери е едно-ако искаш 6-е друго вече-ерго-кабели...


- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
технически правилното решение се нарича честотен преобразувател.
дават му се 220 волта променливо, тои си ги изправя на DC и после тиристорно с широчинно-импулсна модулация си прави трифазни синусоиди с произволна честота - ташака е че с него си регулираш скоростта на въртене от 0 до около 20 пъти номиналната.
струва бая кинти обаче - за 4-5 киловата мисля около 900лв
това е 0.75KW модел на ALTIVAR31 от Шнайдер Електрик

дават му се 220 волта променливо, тои си ги изправя на DC и после тиристорно с широчинно-импулсна модулация си прави трифазни синусоиди с произволна честота - ташака е че с него си регулираш скоростта на въртене от 0 до около 20 пъти номиналната.
струва бая кинти обаче - за 4-5 киловата мисля около 900лв
това е 0.75KW модел на ALTIVAR31 от Шнайдер Електрик
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
В бачкането ползваме такъв трифазен инвертор за една машинка(който е българско производство) цената му не е 900 лв,но пак е в порядъка на 400-500 лв,без ел. двг.Мислите че ако имах такива средства щях да се занимавам да си правя зиловия компресор?Нали все пак раздела е направи си сам
Вчера го вързах и тръгна ,но нещо не бях уцелил кондезатора-125 м.ф. и изпуши.
Утре ще си купя по голям кондезатор и опитите продължават...... 



- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
ivkata написа:В бачкането ползваме такъв трифазен инвертор за една машинка(който е българско производство) цената му не е 900 лв,но пак е в порядъка на 400-500 лв,без ел. двг.Мислите че ако имах такива средства щях да се занимавам да си правя зиловия компресор?Нали все пак раздела е направи си самВчера го вързах и тръгна ,но нещо не бях уцелил кондезатора-125 м.ф. и изпуши.
Утре ще си купя по голям кондезатор и опитите продължават......
НЕ си уцелил напрежението по скоро на кондензатора.
Гледай да е 380V
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта