Ел. фарове голф 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Ел. фарове голф 3

Мнениеот drago_tr » Чет 23 яну 2014 21:15


Преди да пусна тема в раздела купувам машинки за ел. фарове, искам да ви попитам 1-2 неща.
Автомобила е голф 3.
1. Фаровете са едносекционни и искам да станат ел. Само машинки ли ми трябват за тях или трябва и някакво преправяне за да паснат на фаровете?
2. Снабдих се с ключ за фаровете който е с потенциометъра за вдигането и свалянето, но се различава от този в колата ми че на него има 1 позиция при изтегляне а аз имам и халогени и моя ключ има 2 позиций при изтегляне. Как ще стане? Или да търся друг ключ? От това което четох май от двата ще трябва да събера един.
3 Необходима ми е схема или помощ как се навързват жиците.- намерена
4.Необходимо ми е и описание на ключа за фаровете на кой пин какво излиза.- намерена
5 Снабдил съм се и с букси за машинките.
6 Имам и мерак :beer

Последна промяна от drago_tr на Чет 23 яну 2014 21:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Ел. фарове голф 3

Мнениеот Mapoka » Чет 23 яну 2014 21:50


На голфа имаш заготовка за машинките.
Като свалиш бушонното табло в снопа с кабелите има букса с 4 пина квадратна 2х2 са наредени пиновете.
Намираш си парчето от инсталацията което прави връзката между ключа за фаровете и тази букса и от вътре си готов.
На тази букса си ходи +12в на къси, маса и изхода към машинките.
Точно зад ключалката на капака ти е кръглата букса на която са изведени маса и задаващото напрежение за машинките.
Пиновете им са отделени в двата края на буксата (самички са и са разположени на 180 градуса)
Двата от кабелите на машинките отиват там (съответно масата и задаващото напрежение(средния крак)), плюса за машинките е взет от кабела за късите светлини.
За ключа има писано във форума, сменят се двете матрици по които се движи врътката и става с положение халогени.




ПП Само за информация, не е и необходимо да са фолксвагенски машинки, аз съм с машинки от ровър (хелла), физически пасват на гнездото само стъблото им съм скъсявал, даже има и екстра имат си регулировъчен винт.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Ел. фарове голф 3

Мнениеот georgebonev » Чет 23 яну 2014 21:56


drago_tr написа:...
2. Снабдих се с ключ за фаровете който е с потенциометъра за вдигането и свалянето, но се различава от този в колата ми че на него има 1 позиция при изтегляне а аз имам и халогени и моя ключ има 2 позиций при изтегляне. Как ще стане? Или да търся друг ключ?...


Аз също съм с ключ с едно изтегляне и е направено по следния начин - ползва се кабела сиво с бяло (който при мен беше прекъснат/срязан и нямах усилени стопове) долу, в снопа под прага на шофьорската врата и подава +12V за усилените стопове отзад. Свързах го заедно с допълнителен кабел, който пуснах напред към коша и се ползва за управляващ сигнал на релето за халогените (клема 86), клема 85 на релето - маса, от акумулатора +12V клема 30 и заедно по един кабел към халогените - клема 87 (плюс), минуса от халогените - където ти е удобно, може и за минуса на акумулатора.
Има писано по въпроса за кабелите на ключа за фаровете - тук.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта