Ето какво постигнах със дълга права отверка.
Поради липса на резервни части за американската версия се наложи да ползвам от европейски голф 4 !
Ако имате проблем със затварянето на жабката самия капак се отваря/разлепя със широка права отверка като започнете от тук.
Напъвате смело зада се разлепи стопената пластмаса без притеснения че ще счупите капака!
Ако успеете да запазите ограничителите на капака добре но, дори и да се отлепят после можете да започнете залепването първо от тях.
Ремонт на жабка/капак Голф 4, Бора,Пасат 5.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Ремонт на жабка/капак Голф 4, Бора,Пасат 5.
Последна промяна от kiro rachnata на Пон 03 ное 2014 22:14, променено общо 1 път.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Ремонт на жабка/капак Голф 4 Бора.
Така изглежда капака след разделянето на две части.
- Прикачени файлове
Последна промяна от kiro rachnata на Чет 06 фев 2014 0:26, променено общо 1 път.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Ремонт на жабка/капак Голф 4 Бора.
Ето какво наложи цялата галимация, разликата между европейската и американската жабка.
Само механизма за отваряне(дръжка,палчета,стопорни щанги) е еднакъв и на двете жабки.
К.номер на палчето 1j0 858 157 .
Само механизма за отваряне(дръжка,палчета,стопорни щанги) е еднакъв и на двете жабки.
К.номер на палчето 1j0 858 157 .
- Прикачени файлове
Последна промяна от kiro rachnata на Съб 08 фев 2014 10:42, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Ремонт на жабка/капак Голф 4 Бора.
Браво за темата,Колега!
Като се постопли,и аз ще отварям моята! С какво залепи двете половини?

- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Ремонт на жабка/капак Голф 4 Бора.
Исползвах черен силикон за стъкла и дърводелски стяги за притискане докато стегне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Viki820908 и 41 госта