http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=608799
Та ако някой има малко повече време и е добре с английския (Васка ти си по второто) нека прегледа линка (внимание има много снимки) и да каже за нещо съществено, а именно чувам от няколко места, че този двг не може да запали без оригиналното табло.
Трябва да проверим да ли е истина.
П.П. Объркал съм линка
Сори
Ето истинския
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=896084
1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)
Последна промяна от brabus на Вто 01 фев 2005 17:23, променено общо 1 път.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не стига че вече не спя, ами и ще се скъсам от четене
тук е мястото да попитам: Някои има ли Г4 1.8/2.0
http://www.parts4vws.com/registry/regis ... CarID=4324
и ако не сте разбрали още - имам акции в една компания за плодове и зеленчуци
ама кво да се прави и АиПод ще сложа
тук е мястото да попитам: Някои има ли Г4 1.8/2.0
http://www.parts4vws.com/registry/regis ... CarID=4324
и ако не сте разбрали още - имам акции в една компания за плодове и зеленчуци
ама кво да се прави и АиПод ще сложа
Последна промяна от opipva4a на Вто 01 фев 2005 17:14, променено общо 1 път.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
както се е видяло ще си задавам въпроси ..... и отговарям
този с колко ламбди е !!!!!
или му е октан датчик (1 в резервоара и 1 в катализатора)
трябва и това да търся

този с колко ламбди е !!!!!
или му е октан датчик (1 в резервоара и 1 в катализатора)
трябва и това да търся
Последна промяна от opipva4a на Вто 01 фев 2005 17:12, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)
brabus написа:...именно чувам от няколко места, че този двг не може да запали без оригиналното табло.
Трябва да проверим да ли е истина.
В някой сайт бях гледал как присаждат такъв двигател и бяха споменали нещо такова, че трябва да сложат таблото което върви с двигателя заради имобилайзера...

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
+$2800: price of my donor
+$250: price of an airbag to fill the 3-spoke
+$40: price of a new mk4 euro switch
-$900: sold the interior out of it
-$65: sold the headlights off of it
-$150: price I'll take for the WE sport suspension
-$500: sold the motor out of my GTI
-$200: sold the cabby dash from my GTI
-$66: sold the old euro switch
-$115: sold the mk3 keyless entry box
-$45: sold the DE e-brake boot I had lying around
-$60: sold the cabby e-brake handle I had in the GTI
=$989 total
ЗВУЧИ ДОБРЕ
+$405: APR-chipped ECU
+$375: JDM FMIC and ghetto plumbing
+$1550: black recovered euro OEM mk4 Recaro heated seats
+$350: Pirelli P7000 Supersport 205/45WR-16's
+$270: slotted rotors, SS brake lines, banjo bolts, washers, fog wiring kit, all from ECS
=$3939
АМА ВЕЧЕ НЕ
+$250: price of an airbag to fill the 3-spoke
+$40: price of a new mk4 euro switch
-$900: sold the interior out of it
-$65: sold the headlights off of it
-$150: price I'll take for the WE sport suspension
-$500: sold the motor out of my GTI
-$200: sold the cabby dash from my GTI
-$66: sold the old euro switch
-$115: sold the mk3 keyless entry box
-$45: sold the DE e-brake boot I had lying around
-$60: sold the cabby e-brake handle I had in the GTI
=$989 total
ЗВУЧИ ДОБРЕ
+$405: APR-chipped ECU
+$375: JDM FMIC and ghetto plumbing
+$1550: black recovered euro OEM mk4 Recaro heated seats
+$350: Pirelli P7000 Supersport 205/45WR-16's
+$270: slotted rotors, SS brake lines, banjo bolts, washers, fog wiring kit, all from ECS
=$3939
АМА ВЕЧЕ НЕ
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
независимо че съм админ и правилата не толерират "чат" ще ви помоля да бъдете съпричастни, поне като брабус-а
изтърпете ни плииз
след като го е направил тъпия американиан
брабусе, поне разбрах разликата между 150-те и 180-те
освен компито (версия) играят и с компресия, а и буталата и рамената са различни
http://forums.20vturbo.com/viewtopic.ph ... ompression
изтърпете ни плииз
след като го е направил тъпия американиан
брабусе, поне разбрах разликата между 150-те и 180-те
освен компито (версия) играят и с компресия, а и буталата и рамената са различни
http://forums.20vturbo.com/viewtopic.ph ... ompression
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
предполагам за въртящ
ама като гледам тук:
е различно от това:
Planning on custom-building my own 02M 6-speed gearbox from a 2000 Audi TT quattro 5-speed 02M. That means I leave the door open for a possible Haldex quattro drivetrain in the future. So far, I've bought the gearbox. Gotta source a very tall gear for 6th
АМА НЕ ЧЕТА.....
планирал пича...
и аз планирам
ама като гледам тук:

е различно от това:
Planning on custom-building my own 02M 6-speed gearbox from a 2000 Audi TT quattro 5-speed 02M. That means I leave the door open for a possible Haldex quattro drivetrain in the future. So far, I've bought the gearbox. Gotta source a very tall gear for 6th

АМА НЕ ЧЕТА.....
планирал пича...
и аз планирам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта