1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)

Мнениеот brabus » Вто 01 фев 2005 16:04


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=608799

Та ако някой има малко повече време и е добре с английския (Васка ти си по второто) нека прегледа линка (внимание има много снимки) и да каже за нещо съществено, а именно чувам от няколко места, че този двг не може да запали без оригиналното табло.
Трябва да проверим да ли е истина.

П.П. Объркал съм линка
Сори

Ето истинския

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=896084

Последна промяна от brabus на Вто 01 фев 2005 17:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 16:13


не стига че вече не спя, ами и ще се скъсам от четене
тук е мястото да попитам: Някои има ли Г4 1.8/2.0

http://www.parts4vws.com/registry/regis ... CarID=4324

и ако не сте разбрали още - имам акции в една компания за плодове и зеленчуци

ама кво да се прави и АиПод ще сложа

Последна промяна от opipva4a на Вто 01 фев 2005 17:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:10


както се е видяло ще си задавам въпроси ..... и отговарям


Изображение


този с колко ламбди е !!!!!
или му е октан датчик (1 в резервоара и 1 в катализатора)

трябва и това да търся

Последна промяна от opipva4a на Вто 01 фев 2005 17:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:12


КРАСАВЕЦ

Изображение


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:26


Лошо Седларов, лошо...
а си мислех че ще ми се размине

Изображение


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1.8 Т 20V в Голф 3 (или болната тема на някои хора)

Мнениеот NovobranecGT » Вто 01 фев 2005 17:27


brabus написа:...именно чувам от няколко места, че този двг не може да запали без оригиналното табло.
Трябва да проверим да ли е истина.

В някой сайт бях гледал как присаждат такъв двигател и бяха споменали нещо такова, че трябва да сложат таблото което върви с двигателя заради имобилайзера... :roll:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:30


+$2800: price of my donor
+$250: price of an airbag to fill the 3-spoke
+$40: price of a new mk4 euro switch
-$900: sold the interior out of it
-$65: sold the headlights off of it
-$150: price I'll take for the WE sport suspension
-$500: sold the motor out of my GTI
-$200: sold the cabby dash from my GTI
-$66: sold the old euro switch
-$115: sold the mk3 keyless entry box
-$45: sold the DE e-brake boot I had lying around
-$60: sold the cabby e-brake handle I had in the GTI

=$989 total

ЗВУЧИ ДОБРЕ

+$405: APR-chipped ECU
+$375: JDM FMIC and ghetto plumbing
+$1550: black recovered euro OEM mk4 Recaro heated seats
+$350: Pirelli P7000 Supersport 205/45WR-16's
+$270: slotted rotors, SS brake lines, banjo bolts, washers, fog wiring kit, all from ECS

=$3939

АМА ВЕЧЕ НЕ


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 фев 2005 17:37


Марто, на това му се вика да си правиш сметката без кръчмар.
Не ги гледай кой за колко му е излезло.

Изображение
Ама как висят като черва - плаша се.
Ето това трябва да намерим кой да го направи, инсталацията.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:39


той кръчмаря да го....

евала на пича (видя ли кога го е направил)
кво да кажа: луд, та с мен двама
ще ги опна (кабеляците, не блондитата) на поляната и като застана прав.... ще се почесвам по кратуната тъпа

а и аз не съм продал таквиз неща като него все пак
та.....


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:44


независимо че съм админ и правилата не толерират "чат" ще ви помоля да бъдете съпричастни, поне като брабус-а
изтърпете ни плииз

след като го е направил тъпия американиан

Изображение


брабусе, поне разбрах разликата между 150-те и 180-те
освен компито (версия) играят и с компресия, а и буталата и рамената са различни
http://forums.20vturbo.com/viewtopic.ph ... ompression


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 фев 2005 17:49


До тук със сигурност задния тампон за 1.8Т е по - висок от твоя (оригиналния), двг-то седи по-високо, сигурно заради генерацията.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 17:55


доколкото го видях е така (по висок е самия)
тампона лесна табота
ама виж гледай кви ги върши...
да взема и аз една скоростна от ТТ ли, кво ли?
все повече ми се свива сърцето


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 01 фев 2005 17:56


абре ти снимай много каквото и да правиш
та после да цъкаме с език...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 фев 2005 18:02


О още не съм стигнал до скоростите, ама защо от ТТ. Логично е от Г4 6 скорости да пасне по-лесно от тази от ТТ


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 01 фев 2005 18:08


предполагам за въртящ
ама като гледам тук:
Изображение

е различно от това:

Planning on custom-building my own 02M 6-speed gearbox from a 2000 Audi TT quattro 5-speed 02M. That means I leave the door open for a possible Haldex quattro drivetrain in the future. So far, I've bought the gearbox. Gotta source a very tall gear for 6th :)


АМА НЕ ЧЕТА.....

планирал пича...
и аз планирам



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта