
Polo 1994 AAU 45/33 въпрос за алтернатор
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Polo 1994 AAU 45/33 въпрос за алтернатор
Здравейте на всички.Някой знае ли колко ампера може да издържи втората намотка за 12 волта на алтернатора?Питам,защото си получих дневните светодиодни светлини и искам да ги включа директно към нея,а не през реле,както съм сега за дневни с късите на фаровете.Светодиодните са две по 6 вата,сиреч 1 ампер.Дали няма да се натовари прекалено намотката?За основната е ясно,че няма,но не ми се иска тя да участва.Просто искам да махна излишните кабеляци.Благодаря предварително за отговорите 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 1994 AAU 45/33 въпрос за алтернатор
porko написа:
Диодите за лапмата са 1 А. Не рискувай-трудно се сменят , а са така омазани ,че спойка ужасТ.
Вземи 1 реле от Конрад / бях писал номера му, но не го помня/ с консумация под 30 мА е. Използвай извода за лампата на таблото за управление на релето,+са за ЛЕД овете от акумулатора през предпазител 5А/ако намери 2,5/3 става/
Проводниците не са много : 1 бр от извода на алтернатора за лампата на таблото/- у-ние на релето -бобина ; 2 ри от + акум.; 3 ти към ЛЕД овете -плюс и 4 -ти минус акум. или добра маса към бобина на релето и минуса на ЛЕД овете.
Аз съм го реализирал с такива реленца. 2 рото реле гази ЛЕД овете при габарит и фар.Но първото реле го управлявам от +, който го има на контакт на релето на климата. Извода на алтернатора е мираж при мен - достъпа само на канал и свалена кора. 2 те релета съм наврял в 1 кутийка от шок.яйце

При теб на Пуловеро свободен достъп многооо..

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта