И тъй като и аз съм вече от отбора на тези, които не им работи пръскалката на задното стъкло, при разглобяването да видя защо се е получило така, колкото и да внимавах, при мен всичко излезе на парчета, тръбички, пръскалки, всичко на сол. Моторчето обаче ми беше здраво и чистачката си работеше нормално. Разчетох се из форума из темите, а и като разглеждах механизма на пръскалката, всичко ми се видя афиф работа, дори и да го възстановя оригинално. А и цените не ми харесаха за ремонтните комплекти на тая измишльотина, нито пък ми се виждаха много надеждни тези работи с тръбичките, наставяния и т.н. камо ли да си заслужава да купувам цял механизъм заради едно такова нещо.
И след двудневно умуване, какво да я правя , взех кардиналното решение. От първата морга, от едно рено комби (може и от друга кола която си харесате, но да е комби или хечбег) свалих една задна пръскала за 1 лев, с бормашината една дупка отгоре на вратата над стъклото на пасата, малко заигравка с пиличката да пригодя дупката, прерязах старата магистрала на водата и подвързах с маркуче пръскалката и вече си имам пръскалка по оригинално от оригиналното. Затапих на моторчето в средата дупката от старата пръскалка да не вклиза влага и всичко е ок.
Съвет:
Ако сте решили така да направите като мен, търсете си пръскалка която да може да се регулира наклона на дюзата, тоест да се врътка пъпката, защото не всички са така.
Другото което е...там като се пробие дупката, слага се маркучето на пръскалката и тогава го промушвате в дупката, защото ако сложите пръскалката и после се опитате да сложите маркучето от долната страна няма да успеете, защото отвора от долната страна е много малък и е почти невъзможно да се бръкне.







Надявам се да съм бил полезен на някого
А ето това е много яко...обаче как е направено....

А иначе трябва да е така:
