Сигурно има колеги които са на ясно с технологията и от търговска гледна точка не биха споделили (това е разбираемо), но ако има "фенове" който са знаят принципа на действие и ако е възможно да се направят такива плаки в стил "направи си сам" нека споделят
.:Неонови Циферблати:.-принцип на действие??
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mafiota
 - Мнения: 1583
 - Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
 - Автомобил: Audi A6 C5
 - Двигател: APU
 - Местоположение: Козлодуй
 
.:Неонови Циферблати:.-принцип на действие??
Колеги от известно време раглеждам тук сайтовете, който предлагат неонови циферблати за километражите, и ми е чудно на какъв принцип са направени самите циферблати. Вижда се че от тях излизат кабели и влизат към кутиика  с някаква електроника, но не мие ясно отвътре циферблатите с газ ли са напълнени или нещо подобно, или може би СМД-светодиоди?
Сигурно има колеги които са на ясно с технологията и от търговска гледна точка не биха споделили (това е разбираемо), но ако има "фенове" който са знаят принципа на действие и ако е възможно да се направят такива плаки в стил "направи си сам" нека споделят
			
									
									Сигурно има колеги които са на ясно с технологията и от търговска гледна точка не биха споделили (това е разбираемо), но ако има "фенове" който са знаят принципа на действие и ако е възможно да се направят такива плаки в стил "направи си сам" нека споделят
- 
				xtuners
 - Мнения: 29
 - Регистриран на: Пет 20 яну 2006 23:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
казва се ел. фолио! .. да си го направиш сам май няма да стане, защото е съставено от някакви фосфорни токсични съставки, която са отпечатани по определен ред една върху друга.. с напвена за целта машина! като им се подаде напрежение те реагират и започват да светят в различни цветове (според зависи как е направено фолиото). Много важно е и захранването .. то е от значение за живота на фолиата! Освен това ако не е читаво ..един ден кимометража ще се запали заедно с колата ти! А аз лично читави захранвания правени за кола , освен нашите не съм виждал. Всички ги купуват от нас. Иначе фолиа колко искаш ..навсякъде .. повечето са читави! ние знаем от 2 години как да си ги правим сами (ел фолиата) ..ама не ни изнася и си ги купуваме готови както всички други! 
на теб за какво ти е да си ги правиш сам .. това е достъпен ресурс. Въпроса е, че тези фолия ..са просто така да се каже революционен източник на светлина ( както някога е била кушката), нищо повече ... те не ти правят циферблата ..а просто го осветяват .. както и крушките!
			
									
										
						на теб за какво ти е да си ги правиш сам .. това е достъпен ресурс. Въпроса е, че тези фолия ..са просто така да се каже революционен източник на светлина ( както някога е била кушката), нищо повече ... те не ти правят циферблата ..а просто го осветяват .. както и крушките!
- 
				xtuners
 - Мнения: 29
 - Регистриран на: Пет 20 яну 2006 23:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
ми в момента в Германия са изтрещяли на тема мк4 тунинг! цените много им паднаха и куцо и сакато ги кара ,,, съответно и ги тунингова много яко. Таблата им са добре осветени с СМД оригинално и мода е евтин (купува се само циферблата)! имаме всички модели за 4ката и ги продаваме. 3ките в германия са моднати с табла от 4ка или ТТ, та и тези купуват същите работи. за 3ката в България няма пазар, защото за скъпи, а в германия не ни се занимава с тях. Наблягаме на мк4 и мк5!
Иначе старите табла са лесни за правене и стават много добре, въпроса е че са скъпи!
			
									
										
						Иначе старите табла са лесни за правене и стават много добре, въпроса е че са скъпи!
- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Темата е доста интересна и от това което чета разбрах, че таблата на по - старите автомобили са лесни за правене, но заради самото осветление е по - скъпо.
Понеже имам Пасат Б3 /слабичък и труден за намиране тунинг за него/ на който таблото му е с часовник, но много си обичам колицата имам ли шанс таблото да се направи с такива циферблати и ако има такъв шанс евентулно за какви пари говориме. Възможно ли е да се монтира табло от друг модел автомобил /какъв/ с такива циферблати. Освен това тази технология става ли да речем за осветление на врътките на парното?
Въпросите са ми предимно към колегата xtuners, който виждам се занимава с тези работи.
П.С Съжалявам ако съм оспамил темата на колегата.
			
									
										
						Понеже имам Пасат Б3 /слабичък и труден за намиране тунинг за него/ на който таблото му е с часовник, но много си обичам колицата имам ли шанс таблото да се направи с такива циферблати и ако има такъв шанс евентулно за какви пари говориме. Възможно ли е да се монтира табло от друг модел автомобил /какъв/ с такива циферблати. Освен това тази технология става ли да речем за осветление на врътките на парното?
Въпросите са ми предимно към колегата xtuners, който виждам се занимава с тези работи.
П.С Съжалявам ако съм оспамил темата на колегата.
- 
				xtuners
 - Мнения: 29
 - Регистриран на: Пет 20 яну 2006 23:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
да, старите табла изискват модове, поради факта, че не са оптимизирани за задно осветяване. Това значи вграждане на ел. фолио + нови циферблати + лек мод на крушките, които осветяват стрелките отпред + евнтуално мод на МФА дисплеите! хубавото е, че таблата са прости като електроника и сглобки, което прави крайния резултат по-добър от други! 
Цената си е дебела ( за мен мен не де, но аз си знам..), но няма мърдане, защото материали скъпи, работа доста .. + това и гаранция за изработката и т.н. Цена 180-200лв. Парното е много мръсно .. не съм се опитвал да слагам фолио там .. но ние и не правим често ФВ, за да си правя опити! Иначе няма табло, което да се e опънало до сега .. всичко се размонтира, скенира, изработва, вгражда и т.н. ...въпрос на време! Иначе незнам .. дали друго табо става или не става .. както казах ние играем в Германия ... там тези типове са изтрещели ... те отдавна карат с мк4 табла. ето погледнете тука ... на златния Голф 4 ние сме му правили табото ... оше го няма на снимките, но скоро ще го публикуват във "VW Scene" ... ... Няма значение ..погледнете другите коли с марката ФВ, за да жидите колко мод са претърпяли таблата!
ето адреса:
http://www.king-of-style.de/
			
									
										
						Цената си е дебела ( за мен мен не де, но аз си знам..), но няма мърдане, защото материали скъпи, работа доста .. + това и гаранция за изработката и т.н. Цена 180-200лв. Парното е много мръсно .. не съм се опитвал да слагам фолио там .. но ние и не правим често ФВ, за да си правя опити! Иначе няма табло, което да се e опънало до сега .. всичко се размонтира, скенира, изработва, вгражда и т.н. ...въпрос на време! Иначе незнам .. дали друго табо става или не става .. както казах ние играем в Германия ... там тези типове са изтрещели ... те отдавна карат с мк4 табла. ето погледнете тука ... на златния Голф 4 ние сме му правили табото ... оше го няма на снимките, но скоро ще го публикуват във "VW Scene" ... ... Няма значение ..погледнете другите коли с марката ФВ, за да жидите колко мод са претърпяли таблата!
ето адреса:
http://www.king-of-style.de/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта