Здравейте отново колеги, този път съм решил да си монтирам LED дневни светлини като Халогени на Голф'а, но се нуждая малко от помощ. Значи купих LED светлините марка Unitec изглеждат качествени и са си с реле и кабели. Също така купих и нов ключ за светлините с опция светлини за мъгла, но незнам от къде да прекарам кабелите и как да ги свържа. За това се обръщам към вас, нека всеки който се опитал да направи подобно нещо и има малко опит да се изкаже. Ще съм му много благодарен.
Това са закупените частите.
И страницата с инструкцийте.
Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халогени
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халогени
Последна промяна от efass89 на Пет 17 апр 2015 21:58, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
според приложената инстр.:
-стартера / кутийката с жълто я закрепваш наблизо до акумулатора на подходящо място.
- черния проводник свързваш с минуса на акум.
- червения проводник свързваш с плюса на акум.
- закрепваш си диодните тела на бронята и прекарваш проводниците с куплунзи от "стартера"/жълтата кутийка към диодните тела. Укрепи тези проводници с биндерленти да не висят .
Това е . Диодните тела се включват от "стартера" след 30 сек след запалване/явно при достигане на зададен праг на напрежението/
Ако искаш индикация за включването - жълтия проводник го вкарваш в купето и слагаш лампа за индикация, може и светодиод през ограничителен резистор 680-820 ома. Според мен няма нужда ,а и си спестяваш провиране на проводник през маншон до таблото.
Недостатък на тази схема е ,че ще светят и при включени габарити,фарове.
Това може да се оправи с 1 реленце 12в /нпример от Конрад за 1лв.
Намотката на релето еднив край на маса, другия към + на габарита.Превключващия контакт към плюса на акумулатора, нормално затворения контак към червения проводник излизащ от кутийката "стартер'. Не си струва и смяната на ключа
-стартера / кутийката с жълто я закрепваш наблизо до акумулатора на подходящо място.
- черния проводник свързваш с минуса на акум.
- червения проводник свързваш с плюса на акум.
- закрепваш си диодните тела на бронята и прекарваш проводниците с куплунзи от "стартера"/жълтата кутийка към диодните тела. Укрепи тези проводници с биндерленти да не висят .
Това е . Диодните тела се включват от "стартера" след 30 сек след запалване/явно при достигане на зададен праг на напрежението/
Ако искаш индикация за включването - жълтия проводник го вкарваш в купето и слагаш лампа за индикация, може и светодиод през ограничителен резистор 680-820 ома. Според мен няма нужда ,а и си спестяваш провиране на проводник през маншон до таблото.
Недостатък на тази схема е ,че ще светят и при включени габарити,фарове.
Това може да се оправи с 1 реленце 12в /нпример от Конрад за 1лв.
Намотката на релето еднив край на маса, другия към + на габарита.Превключващия контакт към плюса на акумулатора, нормално затворения контак към червения проводник излизащ от кутийката "стартер'. Не си струва и смяната на ключа
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
Благодаря ти колега за инфото и предложението, но точно там е въпроса, че аз искам да свържа всичко така както е при оригиналните халогени. Имам предвид с ключа да ги включа с ключа да ги изключа. То така ако ги свържа както е в описанието ще си светят когато им е кеф
, а аз искам когато ми е на мен кеф да светят

Закрепващите материали са си в комплект колега, ще се стараря при монтирането да станат възможно най-хубаво.



Закрепващите материали са си в комплект колега, ще се стараря при монтирането да станат възможно най-хубаво.
Последна промяна от efass89 на Пет 17 апр 2015 22:45, променено общо 3 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
ще си светят като светлини за движение през деня , ако си монтираш и реленцето. Има си правила за тези светлини , ане както ти е кеф пр. на теб вечер да светят.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
Прав си колега за правилата и законите, но аз просто искам и като светлини за мъгла да ги използвам. Няма да ги включа всеки път веднага като запаля колата, а когато му е времето. 

- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
Халогените се включват от ключа заедно с габаритите, т.е. няма да можеш да ги ползваш самостоятелно, ако искаш това.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
Това го знам колега. Исках през ключа да ги свържа понеже на оригиналния ключ и е доста отдраскана и отлюпена боята, затова реших така. А и при новия ключ визията й е по-добра и няма го тоя гаден слой за отлюпване.
- efass89
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:51
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: BWC
- Местоположение: Германия, Бургведел
- Контакти:
Re: Golf МК5 2005г. 1.6 FSI BLF - LED дн.светлини като Халог
Колеги днес ги монтирах светлините и станаха много добре. Свързах червения кабел(+) към ключа и черния кабел(-) на акулуматора, а жълтия кабел(+) го изолирах.
Ето го и резултатът.
Ето го и резултатът.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта