
Първо източваме старото масло от маркуча на помпата

Отвиваме гайките и вадим накрайниците

След това трябва да се отвият двата хидравлични тръбопровода от самата рейка, за което трябва хубав и здрав гаечен ключ 18


Трябва и да се отвие карето, което свързва рейката с кормилния прът, надига се гумения маншон и с ключ 13 се отвива законтрящото болтче, вътре при педалите се също се отвива законтрящото болтче между двете карета и това което е към самата рейка излиза. Нямам снимки на самите болтчета които се развиват, поради това че нямаше място за телефона, само за ключовете.
Следващото са четирите болта които държат рейката за моста, отвиват се с ключ 13, като отгоре има контра гайка, самите болтове не излизат през моста


Сега вече рейката е освободена, обаче за да излезе от колата минава само от шофьорската страна и то след като се развият болтовете, за да слезе моста малко надолу.


Излиза вече рейката и се вижда това

За да се смени накрайника се отвива зад ябълката с ключ 32 или раздвижен ключ. На тази снимка с червеното съм оградил къде се намира болтчето което държи карето към кормилния прът.

Сглобяването по обратен ред
