На първите снимки са показани частите които изкарах от там, на масата липсват само... една голяма шайба която е отгоре над тези гумени уплатнения и метална скоба, такава която се стиска да се изкара, един болт с гайка който държи тая алуминиевата част която предава движението нататък от стеблото на скоростите и още един болт който съединява мъжкото на алуминиевата част с лоста който отива към скоростната кутия.
Първо се сваля този капак с два болта който служи да не влиза шума от скоростната кутия в купето!
После се отвива болта който държи алуминиевата част към лоста към скоростната кутия и след него идва ред на другия който крепи алуминиевата част към стеблото на скоростния лост, който се сваля трудно, с едно 10 гаечно ключе се държи за контра а с друго се развива малко по малко, алуминиевата част се вади напред с мъжкото в ляво където има повече място. Ако нещо паднеше гп вадех с големите щипки тип ножица, като се сглобява лоста се оставя в неутрално положение и се стяга другия болт с шестограм 8 мисля че беше, ако не се лъжа или 6 и трябва да седи в средата като го стегнете, ако не е пак отвивате, намествате и пак така докато го уцелите на средата.




Ето и смазано с грес!





Ето и всичко сглобено! Малко мътна, но толко успях с оцапани ръце!

Ще ме извините за грозната схема, но толко можах да сътворя.
