Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Вто 15 мар 2016 20:51


Искам да сложа vacuum метър поради две причини! Първата е че изглежда и ще седи страхотно! Втората-че ще наблюдавам економичността.
Къде и как се връзва ''вакуумната тръбичка'' и въобще ще стане ли? (1.6 ABU 75hp) Спрял съм се на:
http://olx.bg/ad/izmervatelen-ured-univ ... 5pd9u.html
Благодаря.
(ако ще хейтвате , подминете темата!)




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот vlado_tonev » Вто 15 мар 2016 23:10


Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 13:40


Да колега наистина са от полза! Не е проблем , че моят двигател няма турбо нали? Смисъл , пак може да се сложи вакуум метър?


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот gergeto » Сря 16 мар 2016 16:27


vlado_tonev написа:Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината

Какъв точно ти излезе проблема,не разтоварва ли? Щото и на моята турбина не ми харесва работата напоследък.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот muns61 » Сря 16 мар 2016 18:48


Този вакуумметър има доста интересна скала!


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 19:39


Ами то май всичките са така? Най-долу е 30 , а горе е 0 ,не трябва ли да е така? Защото начина по който го каза ... :D


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот stefan4o » Сря 16 мар 2016 19:46


Ако разчиташ на това, за да караш икономично...


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 20:01


Е ... смисъл , използват го като икономайзер а и седи хубаво


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот red rider » Сря 16 мар 2016 20:07


Не ти трябва,няма смисъл, по-добре си сложи волтметърче :) .


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 20:13


А волтметъра за какво ми е? Да гледам напрежението само


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот muns61 » Сря 16 мар 2016 20:24


Е това тридесет, дето го гледаш, какво ще рече?

Абе важното е шаренийка да има, като тигърчетата на задното стъкло по колите от соца.


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 20:34


Не ми е само за шаренийка.. Аз ще го позлвам като икономайзер а и седи хубаво.. А това тридесет , мисля че колкото по-надолу е стрелката толкова по-икономично се кара,защото гледах , че като я настъпиш , стрелката скача ..отива 20,15,10,5... значи че тогава цедиш много и следователно не си икономичен и се мери в inHG а това са паскали (уш)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот muns61 » Сря 16 мар 2016 21:05


С вакуумметър съм карал през далечната 1983 и мога да ти кажа, че няма да караш по-икономично с него, ако не знаеш как да караш икономично без него.
И не са паскали...


Потребителски аватар
Berjo
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABU
Местоположение: Шумен

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот Berjo » Сря 16 мар 2016 21:08


Не казавм , че като го сложа ще карам икономично , а че целта му е .. да ти покаже дали караш икономично или не (доколкото ми обясниха) и да та е inches mercury , inches Hg доколкото видях в интернет


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM

Мнениеот vlado_tonev » Сря 16 мар 2016 21:51


gergeto написа:
vlado_tonev написа:Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината

Какъв точно ти излезе проблема,не разтоварва ли? Щото и на моята турбина не ми харесва работата напоследък.

Не може да разтовари във високите.След като ревизирах аактуатора се оказа че лостчето му не може да отиде до горе.Заоецва 4-5 мм ореди да разтовари напълно.С буустметърчето сега си следя налягането и отпускам газта,ако видя че минава 1 бар.Ако не отпусна газта,прави пикове от сорта на 1.6-1.7 и холд на 1.3,което си е доста за моята(90к.с.).Лошото е че вече и геометрията е за чистене,а и имам аксиален луфт на оста.Но поне докато оправя всичко мога да си гледам какво се случва и да я щадя да не влиза в свръхналягане



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта