Искам да сложа vacuum метър поради две причини! Първата е че изглежда и ще седи страхотно! Втората-че ще наблюдавам економичността.
Къде и как се връзва ''вакуумната тръбичка'' и въобще ще стане ли? (1.6 ABU 75hp) Спрял съм се на:
http://olx.bg/ad/izmervatelen-ured-univ ... 5pd9u.html
Благодаря.
(ако ще хейтвате , подминете темата!)
Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Да колега наистина са от полза! Не е проблем , че моят двигател няма турбо нали? Смисъл , пак може да се сложи вакуум метър?
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
vlado_tonev написа:Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината
Какъв точно ти излезе проблема,не разтоварва ли? Щото и на моята турбина не ми харесва работата напоследък.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Този вакуумметър има доста интересна скала!
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Ами то май всичките са така? Най-долу е 30 , а горе е 0 ,не трябва ли да е така? Защото начина по който го каза ... :D
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Ако разчиташ на това, за да караш икономично...
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Е ... смисъл , използват го като икономайзер а и седи хубаво
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Не ти трябва,няма смисъл, по-добре си сложи волтметърче :) .
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
А волтметъра за какво ми е? Да гледам напрежението само
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Е това тридесет, дето го гледаш, какво ще рече?
Абе важното е шаренийка да има, като тигърчетата на задното стъкло по колите от соца.
Абе важното е шаренийка да има, като тигърчетата на задното стъкло по колите от соца.
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Не ми е само за шаренийка.. Аз ще го позлвам като икономайзер а и седи хубаво.. А това тридесет , мисля че колкото по-надолу е стрелката толкова по-икономично се кара,защото гледах , че като я настъпиш , стрелката скача ..отива 20,15,10,5... значи че тогава цедиш много и следователно не си икономичен и се мери в inHG а това са паскали (уш)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
С вакуумметър съм карал през далечната 1983 и мога да ти кажа, че няма да караш по-икономично с него, ако не знаеш как да караш икономично без него.
И не са паскали...
И не са паскали...
- Berjo
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 28 яну 2016 22:31
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Шумен
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
Не казавм , че като го сложа ще карам икономично , а че целта му е .. да ти покаже дали караш икономично или не (доколкото ми обясниха) и да та е inches mercury , inches Hg доколкото видях в интернет
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно измервателните уреди BOOST/VACUUM
gergeto написа:vlado_tonev написа:Уреда се свързва с тройник,които прекъсва някое от вакумните ти пътища.Наистина са полезни тези уредчета.Аз на моята (ТДИ) монтирах преди месец буустметър и благодарение на това,разбрах че имам проблем с турбината
Какъв точно ти излезе проблема,не разтоварва ли? Щото и на моята турбина не ми харесва работата напоследък.
Не може да разтовари във високите.След като ревизирах аактуатора се оказа че лостчето му не може да отиде до горе.Заоецва 4-5 мм ореди да разтовари напълно.С буустметърчето сега си следя налягането и отпускам газта,ако видя че минава 1 бар.Ако не отпусна газта,прави пикове от сорта на 1.6-1.7 и холд на 1.3,което си е доста за моята(90к.с.).Лошото е че вече и геометрията е за чистене,а и имам аксиален луфт на оста.Но поне докато оправя всичко мога да си гледам какво се случва и да я щадя да не влиза в свръхналягане
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта