От панелен към спортен филтър тип конус за МАФ дебитомер.АДИ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

От панелен към спортен филтър тип конус за МАФ дебитомер.АДИ

Мнениеот designer1 » Вто 15 апр 2008 14:14


Здравейте колеги вече съм със "спортен" филтър тип конус.
Модификацията се наложи поради това че, колата ми е снабдена с обикновенна газова уредба, която гръмна няколко пъти и направи кутията на фабричния филтър на паздер.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=1
Както си личи от снимката кутията е лепена и преди от предишния собственик - някакъв мазен италианец :x
Пояснявам че тия жабари като са слагали газовото не са монтирали кихалка тип презерватив а най обикновенна клапа която е с толкова натегната пружина че няма как да се отвори при евентуален взрив.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=2
За целта си закупих филтър турски YED поради това че е евтин и стандартен преходник от квадратен към кръгал отвор. Моя двигател е ADY и е с MAF сензор. който е веднага на изхода от въздухозасмукващата (ма и аз го написах едно такова) кутия.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=4
Значи филтъра е 35 кинта и преходника 15 - оказа че е направен от алуминий което много ме зарадва.
Не търся някакво повишаване на мощноста на колата или пък спортен звук , просто трябваше да предпазя сенсора и двигателя от боклуците които евентуално би засмукал.
Преходника се оказа с размери за БМВ но с една бормашина го пригодих за Голф :)
За момента седи много смешно - вързал съм го със свински опашки за долната половина на кутията която е горе долу здрава. Това е временно решение моля не ме питайте ама защо така.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=5
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=7
За по нататък ще му направя една ламарина за изолиране от двигателния отсек:) демек преграда в която да е поместен филтъра, без да има необходимост от свински опашки , тел, кутий и т.н.
Като стане ще пусна снимки и евентуално нещо като чертежче :)
И знайте едно газова уредба обикновенна с ел изпарител сложена на пълен инжекцион гърми от БЕДНА СМЕС просто развийте малко кранчето и го докарайте поне до 900 оборота при загрял двигател на празен ход.




Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Вто 15 апр 2008 20:32


:kef: Добре се е получило ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 15 апр 2008 20:41


А от де тоа преходник бате?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 15 апр 2008 21:13


добре е за двигателя че нелапа боклуци :D
иначе остана само визията.
а преходника и филтъра го взех от някакъв смешен :D тунинг магазин в Горубляне.
Иначе може да погледнеш и тук има и цени ама не са актуални! (сегашните са по-ниски)

http://www.yed.com.tr/airfilter.htm



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта