Модификацията се наложи поради това че, колата ми е снабдена с обикновенна газова уредба, която гръмна няколко пъти и направи кутията на фабричния филтър на паздер.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=1
Както си личи от снимката кутията е лепена и преди от предишния собственик - някакъв мазен италианец

Пояснявам че тия жабари като са слагали газовото не са монтирали кихалка тип презерватив а най обикновенна клапа която е с толкова натегната пружина че няма как да се отвори при евентуален взрив.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=2
За целта си закупих филтър турски YED поради това че е евтин и стандартен преходник от квадратен към кръгал отвор. Моя двигател е ADY и е с MAF сензор. който е веднага на изхода от въздухозасмукващата (ма и аз го написах едно такова) кутия.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=4
Значи филтъра е 35 кинта и преходника 15 - оказа че е направен от алуминий което много ме зарадва.
Не търся някакво повишаване на мощноста на колата или пък спортен звук , просто трябваше да предпазя сенсора и двигателя от боклуците които евентуално би засмукал.
Преходника се оказа с размери за БМВ но с една бормашина го пригодих за Голф

За момента седи много смешно - вързал съм го със свински опашки за долната половина на кутията която е горе долу здрава. Това е временно решение моля не ме питайте ама защо така.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=5
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237427&photo=7
За по нататък ще му направя една ламарина за изолиране от двигателния отсек:) демек преграда в която да е поместен филтъра, без да има необходимост от свински опашки , тел, кутий и т.н.
Като стане ще пусна снимки и евентуално нещо като чертежче

И знайте едно газова уредба обикновенна с ел изпарител сложена на пълен инжекцион гърми от БЕДНА СМЕС просто развийте малко кранчето и го докарайте поне до 900 оборота при загрял двигател на празен ход.