Преди време, бях пуснал тема, някой дали е правил "обновяване" на обтегач било то за Голф 4, Бора и т.н. Принципа е същия и за Джета, Ауди, разбира се които използват ремъци.
Някой се исказаха, че не си заслужавало да се прави, след като се продавало на магазина, но аз не съм съгласен. Защото едно е да платиш на магазина цена от около 120лв за обтегач в който няма нищо, но малко хора са на ясно, че има един лагер и една пружина, а причината за смяната е лагера, който му се износват търкалящите тела, респективно и "улеите" в които се търкалят въпросните.
Възможни са два варианта:
1. Сваля се ролката и се пуска един вятър на струга от подходящата страна, което да осводи лагера за да може да се избие и след това се прави един канал за зегер Ф41мм. Въпроса е тук, че ролката малко се е износила (да казвам малко, защото е малко), а тя е направена от специална пластмаса (вида на пластмасата го пише на всяка ролка, поне на тези, които съм виждал).
2. Сваля се ролката, прави се чертеж и се дава на стругар да я направи 1:1, без компромиси и от подходящ материал.
Лично аз избрах вариант "2". Направих чертеж, изработих си ролката от Полиамид, който е здрав материал, подходящ е за целта, като издържа и на температура

След като направих ролката си купих един качествен лагер 6203, набих го, сложих зегерката, монтирах ролката с болта към обтегача и готово.
Поздрави на всички и дано съм дал идея и тема за размисъл.
