силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
..
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:36, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
Не съм мерил колко точно е пиковата консумация на стартера ( но зимата, да речем първо палене ) . Предполагам , че ще трябва и някаква презастраховка от поне 50% ( да не кажа 100 ) . По-важното е какви кабели си сложил, че..
А каква е точно причината за преместването му , ако не е тайна разбира се :)
А каква е точно причината за преместването му , ако не е тайна разбира се :)
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
ff
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:36, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
:) много добра идея, въобще не съм се замислял за такъв вариант , хареса ми. Метни след това някоя снимка насам . Може и аз най-сетне да се престраша :)
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
f
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:36, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
Аз не виждам в това проблем. Предпазителят ще сработи , без значение дали е на мин. или плюс. клема.
Дай някоя снимка на стойката отзад, да видим как и къде точно е мястото на акумулатора.
П.п. а отделен кабел пуснат за минуса към блока на двигателя имаш ли сложен? Щото не е добра идея, ако няма втори и за там..След предпазителя де.
Дай някоя снимка на стойката отзад, да видим как и къде точно е мястото на акумулатора.
П.п. а отделен кабел пуснат за минуса към блока на двигателя имаш ли сложен? Щото не е добра идея, ако няма втори и за там..След предпазителя де.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
samo_pechka написа:Аз не виждам в това проблем. Предпазителят ще сработи , без значение дали е на мин. или плюс. клема.
Дай някоя снимка на стойката отзад, да видим как и къде точно е мястото на акумулатора.
П.п. а отделен кабел пуснат за минуса към блока на двигателя имаш ли сложен? Щото не е добра идея, ако няма втори и за там..След предпазителя де.
ghg
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:36, променено общо 2 пъти.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
d
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:37, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди


При мен редовно се налага, да се свалят облегалките на задната пейка. Което значи, че не мога да го сложа точно там...
Чудя се къде ще е най-удачно за монтиране в багажника. Може би в легена на резервната гума, ма гумата ...тя пък "увисва" . Може би с някакъв комплект авариен, пък резервната гума - в гаража ....
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
[
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:37, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
Да, за А6 Ц5 комби е идеята ми. Вляво...какво имаше, май една кутия с крика и ключа за джантите . Наистина там има доста място празно, ще огледам. Вдясно няма стане, събууфера е там .
А легена на резервата е доста дълбок м/у другото . Щом 215 -ка гума си влиза преспокойно без да стърчи и подига капака. Вече ако е плитък като за патерица....тогава наистина няма влезе.
Не се сещам, но нямаше ли определена моторизация в А6 Ц5 с акумулатор отзад ? Останало ми е в акъла нещо такова за мощна моторизация, с такова решение.
П.п. Да, има в РС6 . Снимки от нета:
А легена на резервата е доста дълбок м/у другото . Щом 215 -ка гума си влиза преспокойно без да стърчи и подига капака. Вече ако е плитък като за патерица....тогава наистина няма влезе.
Не се сещам, но нямаше ли определена моторизация в А6 Ц5 с акумулатор отзад ? Останало ми е в акъла нещо такова за мощна моторизация, с такова решение.
П.п. Да, има в РС6 . Снимки от нета:
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
Четох в една тема за монтиране на акумулатор в багажника ( по-точно пригаждане) Та в темата се спомена следното нещо: трябвало да са два кабелите до + клемата. Единият е само за старера, а другият захранва всичко останало ( той е по-тънък ) Идеята била, че ако нещо стане "сакатлък" със захранването на стартера ( изгори предпазителя прим. ) да не рискуваш с друг ел. проблем . Може би има малко логика като се замисля. примерно в момента на палене , да запали мотора и да изгори предпазителя и така тотално се прекъсва връзката с акумулатора . Не знам, но може да стане някакъв пик от алтернатора, да изгори нещо важно ( комп примерно ) . Но да не говоря глупости предварително. Знам само, че никак не е добре в момент на работа на двигателя, да се откача клема от акумулатора ( каквото примерно става във въпросната ситуация )
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
s
Последна промяна от svere на Нед 16 окт 2016 10:37, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: силов предпазител пасат В5 АФН, 1.9тди
svere написа:... Имам един 60-70А с държач, останал ми от усилвател.
Да, добре ще е , но пък при теб нали големия предпазител е вързан към минуса/масата? Т.е. ако той прекъсне ти пак оставаш без ток ...Което означава, че ще трябва да се оправи той да си е на дебелия кабел към плюсовата клема , а втория тънкия на отделна верига, пак към плюсовата клема. Масата/минуса да си остане цял , да няма предпазител на него
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта