Така се случи, че чак днес се хванах със спирачките. Както споменах нови апарат и шенкел с водачи. Причината за втората покупка, износване и олуфтяване на единия водач, по-точно отвора му . Има оправия , ма канала ми трябва и не мога да чакам повече. А защо единия водач се е скапал, ми раздуло се маншончето , измила се греста , мръсотия и ръжда, оттам отвора му станал голям...
....
Има един чалъм как да не допуснете теч на спир. течност при отворена система , при работа по спир. маркучи, апарати.
Просто с летва , щанга, дъсчица с подходяща дължина, се блокира леко натиснат спир. педал и се залоства със седалката натиснат. Така не пада и капка , ако ще с дни да седи отворена системата
Тук на снимката отдавна бе смъкнат стария апарат, маркуча му си виси, капки няма на пода.
Чалъма му :
новите апарат и шенкел
И за да не "залепват" джанти по главини , пръскам ей тоя спрей за мотоциклетни вериги по почистената конт. повърхност на джантата към главината , спир, диск. Не се разтича и не поврежда алуминиевите сплави. С него пръскам също и болтовете, гайки по джанти.
Ремонт на задни дискови спирачки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта