Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
devilheart
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
Двигател:
Местоположение: Norway

Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот devilheart » Пет 27 окт 2017 21:37


Здравейте колеги, някой правил ли е процедурата и знае ли кога и на кои волани може да се добавят бутоните за мулти, и в кои случаи е нужно смяна на модула и в кои не:) С една дума какво ми трябва :) Колата е 2011.:)




Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот Skruji » Пет 03 ное 2017 17:03


Със сигурност ти трябва волан с бутоните :mrgreen
Ето ти таблици с кодовете на модулите, там е описано кой мудул какво може:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions
Гледаш през VCDS какъв е твоят модул като номер и дали ще трябва да го сменяш.
Имаш ли борд компютър командван от бутоните на лостчето за чистачките?


devilheart
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
Двигател:
Местоположение: Norway

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот devilheart » Сря 08 ное 2017 13:46


Имам борд с управление от бутоните на чистачката да, имам и волан с мулти, моя модул го показва че е мидлайн, т.е. Без управление на мулти функция, поне това успях да видя, само немога да разбера дали модула ми е цял със ринга/slip ring/, или отделно и дали ще ми трябва нова букса за бега, за да знам какво да поръчам, поне това което видях е че моя е целия със слип ринга...значи ще трябва такъв от хайлаин


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот Skruji » Чет 09 ное 2017 11:11


Дай кода на модула тук и ако е като моя ще ти кажа какво може и какво не и дали е с ринг. Коя година е колата? Защото моят също е мидлайн ама управлява мултиволан, но не управлява темпомат. Общо взето е голяма обърквация.


devilheart
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
Двигател:
Местоположение: Norway

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот devilheart » Чет 09 ное 2017 20:01


Пускам лога от скан, колата е 2011г. :)

Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
Part No SW: 5K0 953 507 AS HW: 5K0 953 549 C
Component: Lenks.Modul 008 0080
Revision: -------- Serial number: 90422KAJ000OC
Coding: 5080040000
Shop #: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_SMLSNGKUDS A05001
ROD: EV_SMLSNGKUDS_SE36.rod
VCID: 01EC568B9806921ACA3058-8054


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот Skruji » Пет 10 ное 2017 11:58


5K0 953 549 C - това номерът на модула ти.
Моят е старият беше 5K0 953 549 A пак мидлайн, пише че не поддържа мултиволан, но реално си го поддържаше.
Минах на 5K0 953 549 B, защото сложих темпомат, който старият модул не поддържаше.
Затова ти казвам, че е голяма каша всичко и не винаги може да се определи от номера на модула.
Всички тези модули са с вграден ринг, на коли след 05.2010 са само такива.
Така че пробвай моят съвет е, пробвай си първо с твоя модул и ако не стане търси 5K0 953 549 B. Ако имаш VCDS, можеш да пробваш да добавиш MFSW в CAN модула и да пробваш след това да кодираш Мулти волана през лонг кодинга. Преди това обаче задължително сваляш целия лог на колата, за да имаш копие ако нещо не стане като хората.
Кабелът за еърбега си става точно и не трябва да се сменява.

Ако нямаш темпомат мога да ти дам моя стар модул и ръчки без бутони отстрани.
П.П. След като ти видях местоположението, май няма да мога да ти дам моя модул. :mhihi


devilheart
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
Двигател:
Местоположение: Norway

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот devilheart » Пет 10 ное 2017 13:29


Благодаря за инфото, по-късно ако смогна ще го пробвам, със сигурност не ми трябва да купувам нов кабел така ли? защото четох че на някой трябвало за други не, А относно твоя стария, да малко ще е трудно да ми го дадеш :icon_lol


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот Skruji » Пет 10 ное 2017 14:51


Не би трябвало да купуваш нов кабел за еърбега, модулите са еднакви като конектори, само с различна функционалност.


devilheart
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
Двигател:
Местоположение: Norway

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот devilheart » Пет 10 ное 2017 17:11


А Кабела който е от модула до бутоните? Той не е ли заедно с кабела за бега или?


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот Skruji » Пет 10 ное 2017 17:53


Не е точно така. Буксата на модула влиза в една дупка във волана, от там тръгва кабел който се разделя на две букси, едната за еърбега, другата за мулти бутоните. Поне при мен е така. Вече ако воланът ти е от кола преди 2010 година, нямам представа.
Но както ти казах, модулите са с едни и същи букси, кабелите са си вътре със волана, така, че ти трябва да си ги имаш. Все пак не си описал точно какво имаш стоково на колата и точно какво ще ретрофитваш и какви части си си набавил, та общо взето обяснявам как да нещата като цяло.
Сваляй гледай, само с четене в нета няма да стане, аз докато не свалих до последно не бях сигурен какво ми трябва и какво не.
Като сваляш еърбега си сложи едно огледалце отпред на таблото за да виждаш къде бъркаш с отвертката и задължително на откачен акумулатор.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот negodnika » Вто 19 окт 2021 10:47


Здравейте, ако може някой да даде съвет става дума за Голф 6 ГТД 2011 с мултимедиа 510,

има темпомат, купих си мултиволан от Англия от GTD 2012г (без въздушната възглавница е).

Какво е необходимо за да си стане напълно функционален, ако трябва мога да напиша вина на колата.

Или някой, които може да го направи.

Благодаря предварително!

Изображение


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 396
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот ogogin » Вто 19 окт 2021 20:44


Привет,
Разгледай тази тема, дано да ти е от полза!
https://www.vwvortex.com/threads/mk6-mu ... y.7891337/


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит

Мнениеот negodnika » Сря 20 окт 2021 8:05


:bowdown Благодаря! :bowdown



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта