Ел.машинката се освобождава от фара със завъртане. Но все още машинката е захваната за рефлектора с регулиращия щифт.
Ябълката на щифта/плъзгача може да е захванат обаче по два начина.
Първият е захващане в сферична основа и се освобождава с издърпване.
Вторият е захващане в "процеп" и се освобождава с изместване на ел.машинката навън от процепа. Не знам дали е възможно поставянето на процепа в различни позиции, затова, най-добре е, да се махне капачката на фара отзад и да се види в какво положение е.
Все още не знам и как може да се разменят двете захващания

Понеже не знаех за втория начин на захващане, понапънах машинката и ябълката се счупи.
Като разглобих машинката и огледах счупеното, видях, че ябълката има проходен отвор с диаметър около 1- 1.5 мм, а навътре към плъзгача е плътно около 5-7 мм и продължава отново с проходен отвор около 3-4 мм диаметър.
Мислех за лепило, но се отказах и си намерих видийка около 25 мм дълга и около 2 мм диаметър.
Едит: края на ябълката трябва да се изреже около 1 мм, колкото е главата на видийката и да се направи фаска, за да може да се изравни размера на ябълката с този, който се получава след навиването на видийката. Иначе не влиза в процепа.
Първо навих видийката в ябълката, а след това и в плъзгача. Бавно и полека, за да не се цепне.
По-дългата видийка може да се ползва и за ръчно регулиране на дължината на плъзгача

