Изчетох няколкото теми за радиатор на Б3 и благодаря на всички , които са писали по нея , защото благодарение на тях и аз успях да се справя. В настоящата тема качвам снимки и ще опиша само някои неща.
1. Разкачане плюса на акумулатора.
Използвани инструменти






Кората под кормилото е хваната на 2 места. Използва се кръстата отверка.




Лоста за предавките се развива с шестограм.

Задното барче се държи на 2 винта.

Развиват се 2 пластмасови гайки.

Задното барче се повдига, при вдигната ръчна, разкача се куплунга и се избутва назад.


Това капаче се маха с плоска отверка.

Измъква се блока за светлините.

С плоска отверка се отделя декорацията на таблото.



Има 2 винта до педалите.

Таблото вече е свободно, но не може да излезе , защото му пречат въздуховодите. Първо се откачат левия и десния от централния чрез избутване в страни.Централният въздуховод се държи на 2 шплента, които се издърпват на страни.

Централният въздуховод




Втората особеност са скобите , които държат парното с климатика. Те са 6 - предните, долната и горната махнах с плоска отверка. Задните 2 не можах да ги достигна.

Освобождава се радиаторчето откъм моторния отсек- 2 винта, 2 скоби на тръбите и едно маркуче между двете, предполагам за вакуума.


След това от вътре с яко дърпане и клатене на парното задните 2 скоби , свързващи блока на парното с блока на климатика, изхвърчаха.
Ето позициите на скобите. Ако някой е по сръчен да успее да откачи и закачи задните скоби може да сподели опит. При сглобяването аз ги спестих и не усетих някакво влошаване.

Блока първо се освобождава от скобите с отверка и се разцепва на 2.


При мен нямаше и помен от глупавите дунапрени.

Залепих отворите с алуминиево тиксо.

Така и така съм разглобил отворих и мястото за филтъра на климатика.

Никога не сменян, пълен с боклуци и кал.

Сглобяването е в обратен ред. Помогнаха ми снимките, които правех. Накрая се оказа, че нямам стопове. Доста време ми отне да намеря буксата, която се намира над педалите(под кормилото) - мъжката и женската не си съответстваха по тип.
