С няколко изречения ще обясня същността на проблема....
Понеже ел инсталацията на фаровете на любимите ни автомобили е без релета, и захранването минава през ключа на таблото, през лостчето за сменяне на къси/дълги и по тънки проводници.Всичко това води до спад в напрежението на инсталацията на фаровете.
Когато автомобила работи, напрежението в системата трябва да е около 13.5 волта, тогава халогенните крушки работят на 100%, но когато напрежението спада, спада и процента на светлината от крушките:
Волтаж / Работоспособност на крушката
12.825в(95%) / 83%
12.15в(90%) / 67%
11.475(85%) / 53%
Схема на стандартното захранване на Голф 2(4 фара) без релета:
![Изображение](http://vwmania.hit.bg/norelaycircuit.gif)
Вече с добавени релета и инсталация с доста по-дебели проводници:
![Изображение](http://vwmania.hit.bg/relaycircuit.gif)
Друг начин за връзване:
![Изображение](http://vwmania.hit.bg/3beam.gif)
Параметрите на релетата, сечението на проводниците и ампеража на бушоните зависи от мощността на крушките.Като цяло идеята е ясна!
За да добиете пълна представа е хубаво да прочетете какво е написал авторът на пълната статия!!!
Първоизточник на информацията:http://www.danielsternlighting.com/tech/relays/relays.html
П.П. Успех на всички, които решат да се заемат сами с начинанието.Аз почвам още на пролет
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Хайде със здраве!Надявам се тази статия да бъде полезна и на някой друг освен на мен
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)