На кратко: изпусна ми радиатора на парното, ама изведнъж, без да тече или да омазнява джамовете и то на сред път в 5 сутринта. Сложих му байпас и след два месеца (лято е все пак) най сетне се престраших да го почна, понеже имам повече свободно време. Процедурата в сервиз започва от 100лв. и до някъде си е оправдано особено, ако се действа по стандартния метод на разглобяване със сваляне на волан, табло с уреди, радия, навигации и климатроници..... След ровене попаднах на следните клипчета, където времето се свежда на половина с минимално разглобяване и риск за изпочупване на нещо. Първо се източва фреона задължително!!! . Следвайте стъпките в клипчетата, кото първо разкачите акумулатора и няма да имате проблеми. https://youtu.be/EzX727_Zh9M https://youtu.be/J40bceY8mF0
Щях да кача една две снимки, да не кажете, че не съм го правил и само си измислям но са много големи и не мога да ги прикача.