Здравейте колеги .От известно време имам един проблем с PASSAT B3 1.8 90kc .
Работи на газ перфектно но на бензин прекъсва и губи мощност . По начало си ремонтирам всичко сам но този път се наложи да отида до майстор.
Мнението на майстора беше че компа трупа грешки когато работи на газ и при преминаване на бензин двигателя започва да прекъсва и гасне .
сутрин когато е по студено работата е още по зле тихи обороти изобщо няма . Чувал съм че при такъв проблем се изолира кабел от пакета на компа.
Бихте ли дали мнение по въпроса и ако може да ми кажете кой е кабелът който трябва да прекъсна.
Благодаря ви предварително.
проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Доколкото зная прекъсват постоянния плюс. Червен на цвят. Мисля, че го правят с реле, при подаване на контакт сработва релето и затваря веригата - така се осигурява захранване на ЕКУ. Преди да го направиш пробва ли да откачиш клемата на акумулатора за 15мин и после да покараш на бензин само?
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Да откачам клеймата за кратко време и после пак я слагам проблема изчезва
до момента когато превключа пак на газ
до момента когато превключа пак на газ
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Мисля че се прекъсваше кабел N 36 това е само за паленето защото когато прекъсва цялото захранване вече всички уреди
губят даните си часовник радио и др
губят даните си часовник радио и др
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Аз говоря за постоянния плюс КЪМ ЕКУ... Не да прекъсваш плюса КЪМ акумулатора. Пийни едно кафе, колега, да се събудиш :) Говорим за снопа КЪМ ЕКУ с 25-те пина... Най-добре би станало, ако се свърже още от бушониерата - ще стане като заводско. Добавяш само една конзола за реле над бушонното табло и си ти. 4-ти пин на ЕКУ (при Джетроник) би следвало да е 12В от акумулатора. Само че не мога да открия на бушониерата откъде тръгва... все си мисля, че трябва да минава през нея
Важно е да се уточни колата ти с Моно-Джетроник или Моно-Мотроник е? Щото едното е по-дърто с 25 пина, другото е с 35. Снимай ЕКУ за по-сигурно. Мисля, че второто нямаше вакуум на делкото, ама може и да се бъркам, затова най-добре снимка.
Важно е да се уточни колата ти с Моно-Джетроник или Моно-Мотроник е? Щото едното е по-дърто с 25 пина, другото е с 35. Снимай ЕКУ за по-сигурно. Мисля, че второто нямаше вакуум на делкото, ама може и да се бъркам, затова най-добре снимка.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
МОТРОНИК С 35 НЯМА ВАКУМ НА ДЕЛКОТО
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Пин 2 на ЕКУ, трябва да е червен на цвят. Провери го и го проследи, преди да го срежеш, за да си сигурен.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
ЧЕРВЕНИЯ ПИН 2 КЪДЕ Е НАЙ ДОБРЕ ДА ГО ПРЕКЪСНА И ПОСЛЕ КАКВО СЛЕДВА
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Проследи го, откъде минава. Аз бих го прекъснал близо до бушониерата, хем после да ми е лесно да си хвана плюс след контакт.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Най-лесно става близо до буксата на компютъра, и няма нужда от реле!
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Директно свързваш 12 на контакт към пост. плюс ли? Иначе за лесното - всеки търси лесното, аз предпочитам скритото.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Реже се постоянния плюс дето е на компютъра.След това отрязания кабел от към компютъра, се свързва към кабела дето е плюс на контакт на компютъра.Другата част на отрязания кабел се изолира старателно.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Благодаря ви колеги за информацията надявам се нещата да се оправят
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта