Аз лично съм сложил гъвкав многожилен проводник 2.5мм2, не е силоконов, но е с дебела изолация, която така или иначе не се разтопява при 90градуса (от двигателя).
Съгласен съм напълно с Камен, че схемата по-горе в темата, фактически значи точно това - предпазител 50А, поставен на проводник 1.5мм2. Освен това не се заблуждавайте, че пластинков предпазител за 50А изгаря мигновено при 51А. Даже при 55, че и при 60А най-вероятно няма да изгори никога. И е точно така, началния ток на свещите е 80А, а не изгаря, нали?
Относно късото съединение - късмет е да се получи идеално късо, със съпротивление 0 Ома в точнката на късото и да си смятаме какъв ток ще протече съгласно закона на Ом, вземайки съпротивлението само на останалата част на веригата.
Относно сметката на германския инДЖИнер - имайте предвид, че днес инДЖИнерите нямаме думата, днес думата имат парите и мениджърите, те си смятат разни стотинки. Нищо че понякога, като станат грешки, съда решава да платят едни левове.... но те си смятат как да са на далавера накрая.
Друг проблем е лошия контакт, заради него също, както и при късото съединение се отделя много топлина и може да стане пожар.
Друго мисля, че не се изясни, макар, че повечето го знаем - предварителния подгрев е само част, по-малката част от подгрева. По голямото време за подгрев е след като мотора запали. Може като цяло пак да е секунди, но общо взето времето за подгрев е няколко пъти времето през което свети "реотанчето" на таблото, погрева продължава и след като тази индикация загасне.
Как реших проблема с разпадащите се кабели за подгревните свещи.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Как реших проблема с разпадащите се кабели за подгревните свещи.
Преди,на предкам.печка усещах кога се изключва подгрева,ама с тди -то не мога да схвана кога изключва. Усещам само когато включи подгрева на антифриза- присвирва ремъка ,даже и с нов акумулатор.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как реших проблема с разпадащите се кабели за подгревните свещи.
milmar написа: Друго мисля, че не се изясни, макар, че повечето го знаем - предварителния подгрев е само част, по-малката част от подгрева. По голямото време за подгрев е след като мотора запали. Може като цяло пак да е секунди, но общо взето времето за подгрев е няколко пъти времето през което свети "реотанчето" на таблото, погрева продължава и след като тази индикация загасне.
Това е точно така, дори и след като двигателя запали свещите отново се включват (съпътстващо подгряване) което е по - продължително от предстартовото.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Как реших проблема с разпадащите се кабели за подгревните свещи.
Водния дух1 написа:.... когато включи подгрева на антифриза- присвирва ремъка ,даже и с нов акумулатор.
Това подсвирване може и да е от ролката на коляновия вал, тя е демпферна. В един момент започва да превърта малко, а после повече.
Кога спира съпътсващия подгрев се усеща добре ако си на празен ход, двигателя "отдъхва" когато се изключи и за момент му се разколебават оборотите. В движение не се усеща.
Говоря за 1Z моторя, на CBDC почти нищо не ми е ясно все още и нищо не усещам кога се случва, но и там сигурно е така.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Как реших проблема с разпадащите се кабели за подгревните свещи.
При големи алтернатори ( в смисъл на яки ) , трудно се "хващат" промени в консумацията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта